Gå til innhold

Noen råd mot akutt fylleangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan det. Alkohol i de rette mengdene, kombinert med de rette handlingene i alkoholrusens tilstand, kan gi både fysiske og psykiske traumaer.

Det er da intet nytt.

Når jeg snakker om fylleangst snakker jeg om ville tilstander.

Heldigvis er jeg klok av skade, og sørger derfor for at jeg ikke får den slags mer. Eller i hvert fall ikke den ekstreme varienten, og ikke ofte.

Nå ble jeg utrolig nysgjerrig :D

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

21

• Jeg er en annen

2

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du som singel får nerver av å pule i fylla, så vil jeg tro du er mye yngre enn jeg først antok...:)

Eventuelt så er du ikke singel.

Det i seg selv er greit nok, men ikke når det er med veldig feil fyr og veldig rett fyr får vite om det. :) Sammen med en rekke flaue hendelser i full offentlighet, er det nok til at angstnivået kryper betraktelig oppover ja :D

Skrevet

Det var litt verre men hvis han er normalt oppegående så vet han at de aller fleste kan gjøre slike ting i fylla.

Hvis han ikke er så normalt oppegående at han skjønner det så er likevel det beste å slippe unna ham. Du har da ikke noe forhold til ham såvidt jeg har forstått. Trodde du var singel jeg. Du står dermed ikke til ansvar ovenfor ham.

Selvfølgelig ikke. Men ubevisst vil han nok bite seg merke i det.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Men ubevisst vil han nok bite seg merke i det.

Bare glem det og ha ikke mer angst. Møt verden med løftet hode :o)

Skrevet

Nå ble jeg utrolig nysgjerrig :D

Vi snakker om angst. Angst som i ordet angst. Du sitter ikke med en ubehagelig følelse av at du har sagt eller gjort noe dumt, ei heller plutselig husker ting du har sagt eller gjort. Sånn du helt sikkert gjør nå.

Vi snakker om å være livredd for noe. Fullstendig ute av kontroll, og ute av stand til å vite hva man er redd for og hvorfor man er redd.

Og når jeg sier redd så mener jeg REDD. Livredd. Uten å vite hvorfor.

Det er grusomt. Jeg vil aldri oppleve det igjen.

Skrevet

Det i seg selv er greit nok, men ikke når det er med veldig feil fyr og veldig rett fyr får vite om det. :) Sammen med en rekke flaue hendelser i full offentlighet, er det nok til at angstnivået kryper betraktelig oppover ja :D

Så det du sier er at du pulte kompisen til han du er interessert i?

Ok. Skal være enig i at det er lite rutinert.:)

Been there, done that.

Skrevet

Det var litt verre men hvis han er normalt oppegående så vet han at de aller fleste kan gjøre slike ting i fylla.

Hvis han ikke er så normalt oppegående at han skjønner det så er likevel det beste å slippe unna ham. Du har da ikke noe forhold til ham såvidt jeg har forstått. Trodde du var singel jeg. Du står dermed ikke til ansvar ovenfor ham.

"Det var litt verre men hvis han er normalt oppegående så vet han at de aller fleste kan gjøre slike ting i fylla."

Helt uenig med deg. Ok, så vet jeg ikke hva "tjohoo" har gjort, men generelt: Fylla er ingen unnskyldnig for seriøse feil.

Altså: Jeg regner meg selv som oppegående, og jeg ville ikke "tilgitt" en seriøs fylleblemme bare fordi den var begått i fylla.

Gjør man ting i fylla man aldri ville gjort i edru tilstand så bør man ikke drikke.

Fylla er ingen unnskyldning. Det kan forklare fyllevrøvl og den slags, men ikke alvorlige feil.

Skrevet

Bare glem det og ha ikke mer angst. Møt verden med løftet hode :o)

SKal prøve :D

Skrevet

Been there, done that.

Har vi ikke alle det? Nesten alle i hvert fall. Noen feilskjær må man regne med.

Skrevet

Har vi ikke alle det? Nesten alle i hvert fall. Noen feilskjær må man regne med.

Som jeg skrev: Det kommer helt an på feilen, men alvorlige blemmer? Nei.

Det å skylde på fylla funker når man er 14. Ikke spesielt mye senere.

Skrevet

Been there, done that.

Tja, nesten ;) Men til mitt forsvar kan jeg si at mr mer rett enn mr FEIL, ikke har vist verdens største interesse i det siste....såååå....

Skrevet

Sorry, trodde du hadde svart på den andre. Glem svaret over! :)

Skrevet

"Det var litt verre men hvis han er normalt oppegående så vet han at de aller fleste kan gjøre slike ting i fylla."

Helt uenig med deg. Ok, så vet jeg ikke hva "tjohoo" har gjort, men generelt: Fylla er ingen unnskyldnig for seriøse feil.

Altså: Jeg regner meg selv som oppegående, og jeg ville ikke "tilgitt" en seriøs fylleblemme bare fordi den var begått i fylla.

Gjør man ting i fylla man aldri ville gjort i edru tilstand så bør man ikke drikke.

Fylla er ingen unnskyldning. Det kan forklare fyllevrøvl og den slags, men ikke alvorlige feil.

Men gjort er gjort og spist er spist. Lite man kan gjøre med det. Det er ikke sikkert han vet at tjoho er interessert.

I et forhold stiller ting seg helt annerledes.

Skrevet

Tja, nesten ;) Men til mitt forsvar kan jeg si at mr mer rett enn mr FEIL, ikke har vist verdens største interesse i det siste....såååå....

Da er det jo ikke så nøye, men hvis jeg var han så hadde jeg ikke akkurat vist noen større interesse framover, så hvis jeg var deg ville jeg glemt han.

Hvis han er som meg, vel og merke! :)

Skrevet

Da er det jo ikke så nøye, men hvis jeg var han så hadde jeg ikke akkurat vist noen større interesse framover, så hvis jeg var deg ville jeg glemt han.

Hvis han er som meg, vel og merke! :)

Jeg kan jo satse på å nekte så det renner etter? :D

Skrevet

Men gjort er gjort og spist er spist. Lite man kan gjøre med det. Det er ikke sikkert han vet at tjoho er interessert.

Jeg mente generelt, ikke i forhold til hva "tjohoo" har gjort.

Jeg visste ikke engang hva hun hadde gjort før nå.:)

Skrevet

Ja, og jeg ville selvfølgelig aldri, aldri gjort noe i nærheten av noe lignende dersom jeg hadde hatt noe smått på gang med Mr Mer Rett.

Skrevet

Jeg kan jo satse på å nekte så det renner etter? :D

Tja. Hvis du har gode erfaringer med løgner, så hvorfor ikke? :)

Skrevet

Som jeg skrev: Det kommer helt an på feilen, men alvorlige blemmer? Nei.

Det å skylde på fylla funker når man er 14. Ikke spesielt mye senere.

Jeg kan gjøre mye rart i fylla jeg. Dog har jeg ikke falt i den fella på noen år. Men det nytter jo ikke å forandre på det. Man må bare prøve å glemme det og fortsette derfra. og hvis han tjoho liker ikke er så interessert så er det vel ikke skjedd så stor skade.

Skrevet

Tja. Hvis du har gode erfaringer med løgner, så hvorfor ikke? :)

Jeg har selvfølgelig ingen erfaring på det området..tror kanskje ikke jeg skal begynne heller, kan jo være avhengighetsskapende...

men for alt jeg vet holder fyren på med noen selv, så dersom det skulle bli noe, burde ikke mr wrong ha noe å si...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...