Gå til innhold

Noen råd mot akutt fylleangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan gjøre mye rart i fylla jeg. Dog har jeg ikke falt i den fella på noen år. Men det nytter jo ikke å forandre på det. Man må bare prøve å glemme det og fortsette derfra. og hvis han tjoho liker ikke er så interessert så er det vel ikke skjedd så stor skade.

fillærn, nå kommer jeg på at han mr wrong har vært drittsekk mot en hyggelig medsøster. Jeg skulle selvfølgelig hivd fyren rett på dør i beste sisterhood ånd, hadde jeg bare husket det der litt tidligere. tamtidam...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

21

• Jeg er en annen

2

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan gjøre mye rart i fylla jeg. Dog har jeg ikke falt i den fella på noen år. Men det nytter jo ikke å forandre på det. Man må bare prøve å glemme det og fortsette derfra. og hvis han tjoho liker ikke er så interessert så er det vel ikke skjedd så stor skade.

Jeg kan også gjøre mye rart. Også mye dumt (mindre nå enn tidligere...), men jeg gjør ikke noe i fylla som er utenkelig å gjøre i edru tilstand.

Den dagen jeg gjør det kommer jeg til å frykte meg selv i fylla og derfor slutte å drikke.

Skrevet

fillærn, nå kommer jeg på at han mr wrong har vært drittsekk mot en hyggelig medsøster. Jeg skulle selvfølgelig hivd fyren rett på dør i beste sisterhood ånd, hadde jeg bare husket det der litt tidligere. tamtidam...

Hvor mange tequila hadde du fått i deg da ;o) Slike ting glemmer man slett ikke. Man er lojal ovenfor venninner *vifter med pekefingeren*

Skrevet

Jeg har selvfølgelig ingen erfaring på det området..tror kanskje ikke jeg skal begynne heller, kan jo være avhengighetsskapende...

men for alt jeg vet holder fyren på med noen selv, så dersom det skulle bli noe, burde ikke mr wrong ha noe å si...

Men kjenner du ikke denne mr.right-fyren da?

Hvis ikke: Hvordan kan du tro noen er mr.right uten å kjenne han?

Skrevet

Hvor mange tequila hadde du fått i deg da ;o) Slike ting glemmer man slett ikke. Man er lojal ovenfor venninner *vifter med pekefingeren*

:P

Selvfølgelig ikke. Kjenner henne heller ikke. Men han kunne sikkert hatt godt av en liten avvisning....akk, menn...

Skrevet

Men kjenner du ikke denne mr.right-fyren da?

Hvis ikke: Hvordan kan du tro noen er mr.right uten å kjenne han?

Jo, men det er ikke dermed sagt at jeg har innsyn i seksuallivet hans :)

Skrevet

Jeg kan også gjøre mye rart. Også mye dumt (mindre nå enn tidligere...), men jeg gjør ikke noe i fylla som er utenkelig å gjøre i edru tilstand.

Den dagen jeg gjør det kommer jeg til å frykte meg selv i fylla og derfor slutte å drikke.

Jo, jeg har gjort noen ting som egentlig er utenkelig i edru tilstand. Strippe f.eks. Men det er lenge siden altså. Lenge før minstemann. Men bortsett fra det har jeg ikke gjort de store brølerne.

De største feilskjærene jeg har gjort har jeg gjort edru :o) Men det går på helt andre ting.

Skrevet

:P

Selvfølgelig ikke. Kjenner henne heller ikke. Men han kunne sikkert hatt godt av en liten avvisning....akk, menn...

De er alltid et problem. Holder meg unna jeg så slipper jeg de problemene. Jeg har gått lei av dem.

Skrevet

De er alltid et problem. Holder meg unna jeg så slipper jeg de problemene. Jeg har gått lei av dem.

Det hørtes nesten fornuftig ut! Var godt på vei jeg også, frem til i går, that is....

Skrevet

Det hørtes nesten fornuftig ut! Var godt på vei jeg også, frem til i går, that is....

For meg er det fornuftig, det er ikke dermed sagt at det er det for deg. Forresten har jeg en fyr i kikkerten jeg også *hysj*, vi får se hvordan det går.

Skrevet

Jo, men det er ikke dermed sagt at jeg har innsyn i seksuallivet hans :)

Men man bør vite om den man er interessert i feier andre! :)

Skrevet

Jo, jeg har gjort noen ting som egentlig er utenkelig i edru tilstand. Strippe f.eks. Men det er lenge siden altså. Lenge før minstemann. Men bortsett fra det har jeg ikke gjort de store brølerne.

De største feilskjærene jeg har gjort har jeg gjort edru :o) Men det går på helt andre ting.

Samme her. Edru har jeg gjort mange feilskjær! :)

Jeg har gjort en del i fylla også. Spesielt rører jeg så jævlig. Sier dumme ting. Ikke sånn at jeg får noe pes for det, men sånne ting jeg blir flau av å tenke på i ettertid.

Og det gir meg selvsagt den følelsen "tjohoo" sitter med nå.

En kjip følelse.

Skrevet

Samme her. Edru har jeg gjort mange feilskjær! :)

Jeg har gjort en del i fylla også. Spesielt rører jeg så jævlig. Sier dumme ting. Ikke sånn at jeg får noe pes for det, men sånne ting jeg blir flau av å tenke på i ettertid.

Og det gir meg selvsagt den følelsen "tjohoo" sitter med nå.

En kjip følelse.

Jeg betror meg til folk i fylla, det er flaut dagen etter. Og det har jeg fått mye pes for. Litt sånn småsladring som går rundt etterpå. HJELP.

Skrevet

For meg er det fornuftig, det er ikke dermed sagt at det er det for deg. Forresten har jeg en fyr i kikkerten jeg også *hysj*, vi får se hvordan det går.

Hi hi, se der ja...

Skrevet

Men hvis den andre ikke vet at man er interessert da? Jeg synes de fleste gutter feier over hvis de har sjansen jeg. Der tror jeg gutter er annerledes enn jenter. Vi holder stort sett igjen hvis vi er interessert i noen men kan da som tjohei ha et feilskjær.

Skrevet

Ja, men jeg har satset på venne-approachen skjønner du...da burde jeg kanskje ihvertfall vite noe, men .... neeei...har ikke kommet dit enda :D

Skrevet

Jeg betror meg til folk i fylla, det er flaut dagen etter. Og det har jeg fått mye pes for. Litt sånn småsladring som går rundt etterpå. HJELP.

Jeg er ganske åpen til vanlig også, så jeg tror ikke jeg betror meg noe mer til folk i fylla enn til vanlig.

Men jeg formulerer meg så dumt. Så idiotisk men likevel så logisk der og da. Logisk helt til jeg våkner og tenker over de dumme tingene jeg har sagt.

Av de samme grunnene er jeg forsiktig med å logge meg på internet når jeg kommer hjem. Det er ikke grenser for hva slags ralling jeg kan prestere. Selv om jeg selvsagt er langt verre i den sinnssyke rallinga her enn i RL.

Skrevet

Hi hi, se der ja...

Det er lenge siden sist. Jeg brant meg siste gangen og det henger igjen. Egentlig burde jeg skygge banen.

Skrevet

Ja, men jeg har satset på venne-approachen skjønner du...da burde jeg kanskje ihvertfall vite noe, men .... neeei...har ikke kommet dit enda :D

Idiotisk. Han forstår sikkert ikke engang at du er interessert i noe annet enn en venn, noe han fikk konstantert nå når du feide over en annen.

Jenter! Dere tenker for mye.

Skrevet

Det er lenge siden sist. Jeg brant meg siste gangen og det henger igjen. Egentlig burde jeg skygge banen.

Samme her :\

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...