Gå til innhold

Noen råd mot akutt fylleangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fylleangst og bondeanger har jeg ikke hatt på mange år :o)

Den siste gangen var da jeg klina med en som sitter på stortinget nå. Da angret jeg fælt og det var flaut fordi han var så teit.

Jan Simonsen?

;oD

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

21

• Jeg er en annen

2

• Moraki

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Slutte å pule rundt, så slipper du å tenke på det dagen etter.

Jeg har jo bare så vidt rukket å begynne.....

Skrevet

Mener du virkelig fylleangst, eller mener du rett og slett en vanlig bondeanger?

Angst-opplevelser er noe folk som har opplevd det skikkelig, ikke fleiper med, slik som man kan gjøre med bondeangeren.

Bondeangeren er en light-lidelse, som kommer dagen etter en fest, når man husker detaljer fra dagen før.

Fylleangst inntreffer ikke før etterat man har festet i flere dager på rad, og alkoholen er i ferd med å gå ut av kroppen. En nesten uutholdelig psykisk tilstand.

Ja, det lærte jeg i går.

Skrevet

Jeg har aldri fylleangst og bondeanger har jeg ikke hatt på mange år :o)

Den siste gangen var da jeg klina med en som sitter på stortinget nå. Da angret jeg fælt og det var flaut fordi han var så teit.

Hahaha, hvem var det? :D

Skrevet

Slutte å tenke. Være ærlig. Så går ting av seg selv.

I stedet for å fly rundt å plages med en forelskelse (eller noe i den duren) i lang tid, og gjerne til gutten får seg kjæreste, burde du rett og slett be han med ut på en kaffe eller en øl. Bli kjent med hverandre, ta initiativ, osv.

Er han ikke interessert så er han ikke interessert. Venter du for lenge skjer et av to:

1: Han finner seg en dame som faktisk er interessert og viser det.

2: Du blir en så god venninne at han ikke vil ha deg som kjæreste lenger i frykt for å miste den gode venninnen han har fått.

Jeg er dårlig til å ta initiativ selv, men det er så enkelt å fortelle andre det åpenbare. :)

Jeg tror han flørta litt i går?? Treige meg var jo for sen til å oppfatte noe signal, var trøtt, og hadde vel uansett ikke visst hva jeg skulle gjøre. For hvorfor skulle han flørte når han vet det med han andre....

Nevrotisk, jeg? Nææh.

Skrevet

Jeg tror han flørta litt i går?? Treige meg var jo for sen til å oppfatte noe signal, var trøtt, og hadde vel uansett ikke visst hva jeg skulle gjøre. For hvorfor skulle han flørte når han vet det med han andre....

Nevrotisk, jeg? Nææh.

Kanskje overfeinga av han mindre rutinerte fyren endte med at drømmemannen våknet og fant ut at han måtte handle? :)

Eller så er det bare du som roter. Du er jo tross alt jente, så man vet aldri. Du tolker, tolker og tolker, og gjør alt så himla vanskelig for deg selv...:)

Skrevet

Kanskje overfeinga av han mindre rutinerte fyren endte med at drømmemannen våknet og fant ut at han måtte handle? :)

Eller så er det bare du som roter. Du er jo tross alt jente, så man vet aldri. Du tolker, tolker og tolker, og gjør alt så himla vanskelig for deg selv...:)

Oooooog i dag var han nærmest "kjølig" på trening... hehehe, har for meg at det går noe i sikksakk her...fra begge kanter...det klassiske...

Skrevet

Oooooog i dag var han nærmest "kjølig" på trening... hehehe, har for meg at det går noe i sikksakk her...fra begge kanter...det klassiske...

Du er så jente i hue at det er skummelt!

:)

Skrevet

Du er så jente i hue at det er skummelt!

:)

Jameeen???? :D

Skal jeg bare sitte her og vente, da? :D

Jeg mener, hvorfor tok ikke du initiativ i den situasjonen med videregåendeskole-venninnen din?

Skrevet

Jameeen???? :D

Skal jeg bare sitte her og vente, da? :D

Jeg mener, hvorfor tok ikke du initiativ i den situasjonen med videregåendeskole-venninnen din?

Fordi jeg var umoden og lite selvsikker på den tiden.

Men nå vet jeg bedre, og gir derfor deg de rådene jeg burde fått da.

Nei, du skal ikke vente. Du skal snakke med han. I år 2004 har faktisk damene lov til å ta initiativ de også! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...