Dorthe Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Hm, jeg har fått en mail fra dem hvor det står Kjære Dorthemor Vi kan hjelpe deg med å gå ned de kg du så absolutt gjerne vil miste osv osv. Ikke vil jeg miste noen kg og er vil be meg frabedt å bli kalt Dorthemor av noen jeg ikke kjenner. Hva slags piss er det? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Dorthemor? hi, hi... skulle likt å få litt innsikt i tankene bak markedsføringsideene deres??! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Dorthemor? hi, hi... skulle likt å få litt innsikt i tankene bak markedsføringsideene deres??! De prøvde nok å være intime og seriøse. Jeg sendte en mail tilbake og sa jeg hadde BMI på 19 og ville ha meg frabedt å bli kalt Dorthemor av fremmede mennesker. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 De prøvde nok å være intime og seriøse. Jeg sendte en mail tilbake og sa jeg hadde BMI på 19 og ville ha meg frabedt å bli kalt Dorthemor av fremmede mennesker. *lol*...den var på sin plass, ja 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Vær glad du ikke heter Liv da.. ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 De prøvde nok å være intime og seriøse. Jeg sendte en mail tilbake og sa jeg hadde BMI på 19 og ville ha meg frabedt å bli kalt Dorthemor av fremmede mennesker. Hehe! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Hehe! Fikk beskjed tilbake at de kunne ikke skjønne at de hadde kalt meg Dorthemor og at noen andre måtte ha lagt meg inn. Men det står jo navnet mitt på mailen da og de måtte jo se at jeg ikke het -mor. LOL 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Er det ikke du som "alltid" klager på at du er for tynn og strever med å gå opp i vekt? Bra at du sente mail. Slanke firmaene tror alle vil/må slankes fortiden men det er minst like farlig å være undervektig. 0 Siter
Gjest Bare en tanke... Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Fikk beskjed tilbake at de kunne ikke skjønne at de hadde kalt meg Dorthemor og at noen andre måtte ha lagt meg inn. Men det står jo navnet mitt på mailen da og de måtte jo se at jeg ikke het -mor. LOL Du har ikke lagt ut mail adressa di her på dol da, sånn at det er noen her som har drevet ap med deg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Er det ikke du som "alltid" klager på at du er for tynn og strever med å gå opp i vekt? Bra at du sente mail. Slanke firmaene tror alle vil/må slankes fortiden men det er minst like farlig å være undervektig. Mrn jeg har lagt på meg og er helt fornøyd med det jeg veier nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Du har ikke lagt ut mail adressa di her på dol da, sånn at det er noen her som har drevet ap med deg? nei, det er ikke den mailadressen. det er den ordentlige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.