Gå til innhold

Body Care - hva er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, jeg har fått en mail fra dem hvor det står

Kjære Dorthemor

Vi kan hjelpe deg med å gå ned de kg du så absolutt gjerne vil miste osv osv.

Ikke vil jeg miste noen kg og er vil be meg frabedt å bli kalt Dorthemor av noen jeg ikke kjenner.

Hva slags piss er det?

Skrevet

Dorthemor? hi, hi...

skulle likt å få litt innsikt i tankene bak markedsføringsideene deres??!

Skrevet

Dorthemor? hi, hi...

skulle likt å få litt innsikt i tankene bak markedsføringsideene deres??!

De prøvde nok å være intime og seriøse. Jeg sendte en mail tilbake og sa jeg hadde BMI på 19 og ville ha meg frabedt å bli kalt Dorthemor av fremmede mennesker.

Skrevet

De prøvde nok å være intime og seriøse. Jeg sendte en mail tilbake og sa jeg hadde BMI på 19 og ville ha meg frabedt å bli kalt Dorthemor av fremmede mennesker.

*lol*...den var på sin plass, ja

Skrevet

Hehe!

Skrevet

Hehe!

Fikk beskjed tilbake at de kunne ikke skjønne at de hadde kalt meg Dorthemor og at noen andre måtte ha lagt meg inn. Men det står jo navnet mitt på mailen da og de måtte jo se at jeg ikke het -mor.

LOL

Angela1365380318
Skrevet

Er det ikke du som "alltid" klager på at du er for tynn og strever med å gå opp i vekt?

Bra at du sente mail. Slanke firmaene tror alle vil/må slankes fortiden men det er minst like farlig å være undervektig.

Gjest Bare en tanke...
Skrevet

Fikk beskjed tilbake at de kunne ikke skjønne at de hadde kalt meg Dorthemor og at noen andre måtte ha lagt meg inn. Men det står jo navnet mitt på mailen da og de måtte jo se at jeg ikke het -mor.

LOL

Du har ikke lagt ut mail adressa di her på dol da, sånn at det er noen her som har drevet ap med deg?

Skrevet

Er det ikke du som "alltid" klager på at du er for tynn og strever med å gå opp i vekt?

Bra at du sente mail. Slanke firmaene tror alle vil/må slankes fortiden men det er minst like farlig å være undervektig.

Mrn jeg har lagt på meg og er helt fornøyd med det jeg veier nå.

Skrevet

Du har ikke lagt ut mail adressa di her på dol da, sånn at det er noen her som har drevet ap med deg?

nei, det er ikke den mailadressen. det er den ordentlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...