Gå til innhold

Bondeanger er ikke fylleangst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i en tråd her at noen framstiller en vanlig uskyldig bondeanger som fylleangst. Det blir helt feil.

Angst-opplevelser er noe folk som har opplevd det skikkelig, ikke fleiper med, slik som man kan gjøre med bondeangeren.

Bondeangeren er en light-lidelse, som kommer dagen etter en fest, når man husker detaljer fra dagen før.

Fylleangst inntreffer ikke før etterat man har festet i flere dager på rad, og alkoholen er i ferd med å gå ut av kroppen. En nesten uutholdelig psykisk tilstand.

Skrevet

Hvordan uttaler man forresten bondeanger? Er det bare rett fram? bonde + anger?

Skrevet

Hvordan uttaler man forresten bondeanger? Er det bare rett fram? bonde + anger?

Ja, ordet er nettopp bonde + anger, og uttales sånn. Hvordan kan det ellers uttales, forresten?

Skrevet

Ja, ordet er nettopp bonde + anger, og uttales sånn. Hvordan kan det ellers uttales, forresten?

Jeg tenkte om det var noe utenlandsk uttale da vet du. båndanger f.eks. Eller noe sånt. =)

Skrevet

Jeg tenkte om det var noe utenlandsk uttale da vet du. båndanger f.eks. Eller noe sånt. =)

*LOL*

Det var en festlig måte å lese ordet på!

Skrevet

Her hvor jeg bor (nordland) sier mange "bonanger".

Skrevet

Veldig sant. Det skal mer enn en lørdagskveld med heftig fyll til før man opplever angsten, og bondeanger er harmløse greier.

Skrevet

Ja, ja, ja. Enn at helga skulle få så store ringvirkninger :P

Nå vet vi ihvertfall at fylleangst virkelig er noe alvorlig og skremmende noe.

Skrevet

Ja, ja, ja. Enn at helga skulle få så store ringvirkninger :P

Nå vet vi ihvertfall at fylleangst virkelig er noe alvorlig og skremmende noe.

Ta deg en sydentur med noen venninner. Sørg for å være kanon dritings 24 timer i døgnet helt til du lander på Gardermoen.

Sjekk ut formen dagen derpå.

Jeg kan selvsagt ikke garantere noe for det går stort sett bra, men dersom det ikke går bra vil du forstå. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...