Angela1365380318 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Noen som vet hva den fine sangen de av og til spiller når det er trist i sex and the city. Den høres litt klassisk ut. Ble spilt da de innså at det var slutt i Carries leilighet neste morgen og Big flyttet til Paris alene. Og da hun skulle besøke han i hans leilighet og han hadde allerede flyttet til Napa. Noen som vet hvilken sang det er? 0 Siter
x-woman Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 jepp, det er en sang av Frank Sinatra. Fant den på en samle CD som jeg kjøpte av ham. NYdelig sang. Heter moon river mener jeg. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 jepp, det er en sang av Frank Sinatra. Fant den på en samle CD som jeg kjøpte av ham. NYdelig sang. Heter moon river mener jeg. Tusen takk, skal sjekke det ut i plate butikken med en gang! Big er jo sinatra fan, så det kan stemme. Sangen er nydelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.