Gå til innhold

Hvor ble stormen av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var i går kveld meldt storm i trøndelag til i dag.

Har ikke sett noe til den jeg.

Her har det vært fint vær og vindstille i hele dag.

Man kan ikke stole på værmeldingen i det heletatt mer...

Skrevet

Tror den befinner seg i Ørsta-traktene :-)

Aha ja, stille før stormen her da kanskje.

Får håpe den blåser en annen retning da.

Skrevet

De siste dagene har det vært stille, så har vinden øket på mot kveld, iallfall her i vest. Det er enda "håp" om storm!

Skrevet

De siste dagene har det vært stille, så har vinden øket på mot kveld, iallfall her i vest. Det er enda "håp" om storm!

Her har det vært vindstille siden fredag/lørdag.

Du skriver vest, mener du vest i trøndelag da?

Skrevet

Her har det vært vindstille siden fredag/lørdag.

Du skriver vest, mener du vest i trøndelag da?

Nei, Vestlandet (Hordaland). Her var også meldt mye vind i dag, men ennå er det ganske stille.

Skrevet

Nei, Vestlandet (Hordaland). Her var også meldt mye vind i dag, men ennå er det ganske stille.

Ser på værmeldingen for nor-trøndelag nå at det i ettermiddag er meldt 7 m/s vind, tirsdag er det meldt 6 m/s vind og onsdag er det meldt 4 m/s !!

Jeg tror stormen må ha blåst til et annet sted jeg.

Skrevet

Det blåste som ett helvete på vestlandet i går, iallefall hos meg. Utepersiennene blåste nesten av vinduet, måtte gå å heise de opp.

Skrevet

Det blåser som bare det i Oslo i dag. Skikkelig medvind i Torggata.

Skrevet

Den tok nok veien hit. Det blåste noe sinnsykt igår kveld og inatt her på vestlandet.

Nå har det heldigvis stilnet.

Skrevet

I Drammensområdet (Østlandet) blåser det i alle fall kraftig nok idag, tok skikkelig tak i bilen min - og når jeg kom hjem fant jeg hagemøbler strødd bortover plenen.

Skrevet

Det blåser som bare det i Oslo i dag. Skikkelig medvind i Torggata.

Medvind I Torggata... På veg hjem da (ut av sentrum)? :)

Skrevet

Medvind I Torggata... På veg hjem da (ut av sentrum)? :)

Torggata er en underlig gate, den har medvind begge veier. Det er helt sant. Jeg tuller ikke :o)

Skrevet

Torggata er en underlig gate, den har medvind begge veier. Det er helt sant. Jeg tuller ikke :o)

:)

Ser for meg at når man er på det punktet hvor vindene møtes da, så må håret unektelig gå rett i lufta :)

Eller er det vestlig vind på høyre side av gata og vice versa?

Skrevet

:)

Ser for meg at når man er på det punktet hvor vindene møtes da, så må håret unektelig gå rett i lufta :)

Eller er det vestlig vind på høyre side av gata og vice versa?

LOL, nei, jeg bruker sykkelstien og den er alltid på samme side.

Skrevet

LOL, nei, jeg bruker sykkelstien og den er alltid på samme side.

Er du Scarlett? (Tatt av vinden)?

Skrevet

Er du Scarlett? (Tatt av vinden)?

Hun har alltid vært min yndling. Da jeg var 16 ville jeg bare være Scarlett og ikke meg selv.

Skrevet

Hun har alltid vært min yndling. Da jeg var 16 ville jeg bare være Scarlett og ikke meg selv.

Vel, sounds like you've become her, my dear :)

Skrevet

Somebody stole my thunder! :-)

Nei da, torden har vi i allefall ikke venta;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...