Gå til innhold

Hvordan få et innrøyka kjøkken rent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal vaske kjøkkenet til besteforeldrene mine. Det ser helt for jævlig ut. Nikotinen renner nesten ned fra veggene. Hva kan jeg bruke når jeg skal vaske kjøkkenet?

Skrevet

Salmiakk - stinker noe grønnjævlig, men funker. Luft godt mens du vasker!

Skrevet

Jeg brukte neste to flasker salmiakk da jeg vasket ned kjøkkenet der jeg skulle flytte inn for et par år siden. Jeg fikk det aldri helt rent, men mye bedre enn det var i utgangspunktet. Jeg hælte i alle fall å bruke det litt, enn så lenge.

Bor ikke der nå lenger, tre måneder holdt i lange baner.

Gjest papirtiger
Skrevet

Salmiakk - stinker noe grønnjævlig, men funker. Luft godt mens du vasker!

Salmiakk blandet med zalo er enda bedre :)

Men ja, luft godt...gassen fra salmiakk er farlig. Og bland for all del ikke med klorin.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Salmiakk blandet med zalo er enda bedre :)

Men ja, luft godt...gassen fra salmiakk er farlig. Og bland for all del ikke med klorin.

oi... hva kan skje hvis klorin og salmiakk blir blandet?

vasket først vasken med klorin. men ble ikke helt bra, så da helte jeg salmiakk etterpå....

Skrevet

Salmiakk fungerer til en viss grad, men skal du ha det helt greit igjen, må du nesten male over etter at det er vasket.

Jeg hadde samme problemet i en leilighet jeg leide, og etter utallige timer med skrubbing, endte jeg opp med å male veggene. Det ble bra!

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Skal prøve salmiak og salo :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...