Gjest veronica15 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 hei! om en uke skal jeg levere en særoppgave på 15 sider om en sykdom... så har jeg ikke begynt enda.. vet ikke hvem sykdom jeg skal skrive om... har noen av dere noen forslag? klem 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Multippel Sklerose eller MS som det også er kalt. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Epilepsi skulle vel fylle 15 sider? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Aids gir deg masse stoff. Du kan skrive litt om hvordan immunforsvaret fungerer, litt om historie og samfunn - hvordan oppfatningen av aids-syke har vært opp gjennom årene, og litt om aidsepidemien som herjer i den tredje verden. 0 Siter
Gjest særoppgaver Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Hvilken sykdom, ikke hvem sykdom. Du går vel på schino og spiser schøttkaker også, du. Hvis du skjærper språket ditt, kan du få en meget god karakter. Forslag: kreft. Uttallige kreftsorter, og masse stoff p internett. Psoriasis, hiv, kjønnssykdommer, malaria, etc. 0 Siter
Gjest depresjon Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Depresjon eller depressiv reaksjon. Dette er noe som mange mennesker er innom i løpet av sin levetid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.