Gå til innhold

Jeg har mistet kontrollen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til musikkanlegget.

Noen som kan gi gode hjelpetips til hvor jeg kan lete?

Den kjære svarte dubeditten har vært sårt savnet siden i dag morres og har ikke vist seg overhode. Regner med at den må ligge inne, og at den ikke har havnet i søpla.

Alle forslag til smarte "gjemmesteder" mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøleskapet.

Nedi sofaen (hvis du har sprekker mellom sitteputene f.eks.)

I diverse lommer (istedetfor mobilen, lommeboken etc.)

Under stabelen med reklamer og aviser og andre uhumskheter (å nei, - det var jo ikke hjemme hos meg den var blitt borte, sorry)

Skrevet

Min fjernkontroll fant jeg i morges bak blomsten.

Takk, men den blåste over ende for en knapp halvtime siden og i potta var det kun mold :)

Skrevet

Takk, men den blåste over ende for en knapp halvtime siden og i potta var det kun mold :)

LOL, den har ikke falt ned bak panelovnen da?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Min lå flere dager ute i boden der jeg har fryseboksen. Tenk etter hvor du har vært - kanskje du har rusla deg en tur med tråløs telefon, da kan den ligge langt unna annlegget.

Skrevet

Kan du ha hatt den med deg da det ringte på døren eller i telefonen eller da noen ropte på deg? Og lagt den fra deg der et sted.

Skrevet

Min lå flere dager ute i boden der jeg har fryseboksen. Tenk etter hvor du har vært - kanskje du har rusla deg en tur med tråløs telefon, da kan den ligge langt unna annlegget.

Gud, hvis jeg skal tenke over alle stedene jeg har vært i dag... så kan den ligge et hvilket som helst sted i byen. Og den er ikke liten.

Ik.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Gud, hvis jeg skal tenke over alle stedene jeg har vært i dag... så kan den ligge et hvilket som helst sted i byen. Og den er ikke liten.

Ik.

Vel - jeg tenkte da innafor husets fire vegger:-/

Gjest Storkorset av St Olav
Skrevet

Det heter buppeditt, ikke dubeditt.

Dette til orientering.

Skrevet

Det heter buppeditt, ikke dubeditt.

Dette til orientering.

Hæ? Og jeg som trodde det het duppeditt...

Gjest feil begge to
Skrevet

Hæ? Og jeg som trodde det het duppeditt...

Feil, det heter puppeditt.

Skrevet

Feil, det heter puppeditt.

Ta ett lite søk, så finner du ut hva du får flest treff på;o)

Skrevet

Du har lagt den oppå kjøkkenskapet. Du måtte ut på kjøkkenet i en h*vetes fart da du kokte over kaffen.... Hadde kontrollen i handa og la den oppå kjøkkenskapet for ikke å slippe den oppi kjelen.

Når katastrofen var avverget glemte du hele kontrollen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...