damedame Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 ...til musikkanlegget. Noen som kan gi gode hjelpetips til hvor jeg kan lete? Den kjære svarte dubeditten har vært sårt savnet siden i dag morres og har ikke vist seg overhode. Regner med at den må ligge inne, og at den ikke har havnet i søpla. Alle forslag til smarte "gjemmesteder" mottas med takk. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kjøleskapet. Nedi sofaen (hvis du har sprekker mellom sitteputene f.eks.) I diverse lommer (istedetfor mobilen, lommeboken etc.) Under stabelen med reklamer og aviser og andre uhumskheter (å nei, - det var jo ikke hjemme hos meg den var blitt borte, sorry) 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Nedi bladkurven. Under dagens post. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Min fjernkontroll fant jeg i morges bak blomsten. 0 Siter
damedame Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Min fjernkontroll fant jeg i morges bak blomsten. Takk, men den blåste over ende for en knapp halvtime siden og i potta var det kun mold 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Takk, men den blåste over ende for en knapp halvtime siden og i potta var det kun mold LOL, den har ikke falt ned bak panelovnen da? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Min lå flere dager ute i boden der jeg har fryseboksen. Tenk etter hvor du har vært - kanskje du har rusla deg en tur med tråløs telefon, da kan den ligge langt unna annlegget. 0 Siter
fresja Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kan du ha hatt den med deg da det ringte på døren eller i telefonen eller da noen ropte på deg? Og lagt den fra deg der et sted. 0 Siter
damedame Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Min lå flere dager ute i boden der jeg har fryseboksen. Tenk etter hvor du har vært - kanskje du har rusla deg en tur med tråløs telefon, da kan den ligge langt unna annlegget. Gud, hvis jeg skal tenke over alle stedene jeg har vært i dag... så kan den ligge et hvilket som helst sted i byen. Og den er ikke liten. Ik. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Gud, hvis jeg skal tenke over alle stedene jeg har vært i dag... så kan den ligge et hvilket som helst sted i byen. Og den er ikke liten. Ik. Vel - jeg tenkte da innafor husets fire vegger:-/ 0 Siter
Gjest moamoa Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 kjøleskapet? der har jeg lagt mye rart i tidenes løp. 0 Siter
sigga Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Den ligger under en sofapute, garantert. 0 Siter
Gjest Storkorset av St Olav Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det heter buppeditt, ikke dubeditt. Dette til orientering. 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det heter buppeditt, ikke dubeditt. Dette til orientering. Hæ? Og jeg som trodde det het duppeditt... 0 Siter
Gjest feil begge to Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Hæ? Og jeg som trodde det het duppeditt... Feil, det heter puppeditt. 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Feil, det heter puppeditt. Ta ett lite søk, så finner du ut hva du får flest treff på;o) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Du har lagt den oppå kjøkkenskapet. Du måtte ut på kjøkkenet i en h*vetes fart da du kokte over kaffen.... Hadde kontrollen i handa og la den oppå kjøkkenskapet for ikke å slippe den oppi kjelen. Når katastrofen var avverget glemte du hele kontrollen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.