Gå til innhold

Mødre som frasier seg sitt ansvar

Anbefalte innlegg

Gjest hvor skal dette ende?
Skrevet

Hvor skal denne likestillingen ende? Nå kjenner jeg tre-fire mødre som frivillig har gått med på såkalt delt omsorg for barna. Idioti spør du meg. Og de stakkars mennene blir jo så bundet med barn.

Nei, jeg skjønner ikke hvor dette skal ende. Barn har det best hos mor og har mest behov for mor. Alt annet er naturstridig.

Gjest hvor skal dette ende?
Skrevet

At du gidder, ingen andre gjør det heller.

Jeg gidder så klart å ta meg av mine egne barn, jeg påpeker at det er mange som ikke gidder. Er det virkelig blitt sånn at det er et ork å ta seg av de barna man selv har født? Hva fikk deg til å si fra deg ditt eget kjøtt og blod?

Skrevet

Hahahahhahahaaaaaaaa

Ååååååååååååå

Jeg tisser meg ut snart.....

hihihiihih

Nei slutt med det der. Får jo latterkrampe her jeg sitter.

Gå tilbake til godstolen din på gamlehjemmet du og ta fram strikketøyet ditt. Du har ingenting foran en PC å gjøre.

Skrevet

Jeg gidder så klart å ta meg av mine egne barn, jeg påpeker at det er mange som ikke gidder. Er det virkelig blitt sånn at det er et ork å ta seg av de barna man selv har født? Hva fikk deg til å si fra deg ditt eget kjøtt og blod?

He he...tappert forsøk kjære deg. Men jeg vet hvor du vil henn............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...