Gjest tralala! Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Gøy å finne igjen gamle venner og bekjente fra skolen! Registrer dere på skolenett.no så kan ENDA flere finne hverandre! Send tips til alle dere kjenner om at de også må registrere seg. Nå vil jeg finne flere fra de skolene jeg har gått på!!! 0 Siter
Gjest går ikke Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er. 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er. hø? Jeg ringte ikke noensteder da jeg registrerte meg for en god stund siden. Men husker at jeg fikk beskjed om at de skulle sende mail med aktiviseringskode. Den kom ikke, jeg prøvde to mailadresser. Men etter noen uker eller så fikk jeg en mail, og vet ikke hva som skjedde men plutselig var jeg inne! Det er morsomt.. jeg har sett noen kjente der inne (4 stk tror jeg).. Eneste som er kjipt er at man må være gullmedlem for å sende meldinger til hverandre. Det går for tiden ikke an å registrere seg som gullmedlem, men jeg vedder på at det koster 0 Siter
Gjest tralala! Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er. Hm... Ei stund siden jeg registrerte meg der, så jeg husker ikke akkurat hvordan det gikk til... Men er nokså sikker på at jeg IKKE måtte ringe noe telefonnr XXX. Helt enig i at det er vanskelig å ringe et nr xxx.... 0 Siter
ferry Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er. Har akkurat vært der å registrert meg, det var ikke no problem i det heletatt. Så det så! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.