Gå til innhold

---------skoletreff.no----------

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å finne igjen gamle venner og bekjente fra skolen! Registrer dere på skolenett.no så kan ENDA flere finne hverandre! Send tips til alle dere kjenner om at de også må registrere seg. Nå vil jeg finne flere fra de skolene jeg har gått på!!!

Gjest går ikke
Skrevet

Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er.

Skrevet

Det går jo ikke an å komme inn der jo! Man må skrive brukernavn og passord, og hvis man ikke har det, skal man ringe "telefonnr. XXX". Vel det går altså ikke an å ringe et telefonnummer som består av tre X'er.

hø? Jeg ringte ikke noensteder da jeg registrerte meg for en god stund siden. Men husker at jeg fikk beskjed om at de skulle sende mail med aktiviseringskode. Den kom ikke, jeg prøvde to mailadresser. Men etter noen uker eller så fikk jeg en mail, og vet ikke hva som skjedde men plutselig var jeg inne!

Det er morsomt.. jeg har sett noen kjente der inne (4 stk tror jeg).. Eneste som er kjipt er at man må være gullmedlem for å sende meldinger til hverandre. Det går for tiden ikke an å registrere seg som gullmedlem, men jeg vedder på at det koster

Skrevet

Hm... Ei stund siden jeg registrerte meg der, så jeg husker ikke akkurat hvordan det gikk til... Men er nokså sikker på at jeg IKKE måtte ringe noe telefonnr XXX.

Helt enig i at det er vanskelig å ringe et nr xxx....

Skrevet

Har akkurat vært der å registrert meg, det var ikke no problem i det heletatt.

Så det så!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...