Gjest ikke signert Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=247113 Er dette lovlig? For ikke å si mulig? 0 Siter
Soria Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Vinnerlodd legges en plass det ikke blir skadet eller borte. Hans feil når han ikke tok bedre vare på det. 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Vinnerlodd legges en plass det ikke blir skadet eller borte. Hans feil når han ikke tok bedre vare på det. Han skylder sikkert på kjerringa som glemte å tømme lommene før klesvask. Jeg gjorde noe lignende en gang, jeg overså en hundrelapp i eksens bukselomme - som altså ble med i vasken. Men den var like fin etter maskinvasken. 0 Siter
Gjest i likestillingens tegn Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Han skylder sikkert på kjerringa som glemte å tømme lommene før klesvask. Jeg gjorde noe lignende en gang, jeg overså en hundrelapp i eksens bukselomme - som altså ble med i vasken. Men den var like fin etter maskinvasken. Da var du heldig, for penger og papirer blir som regel fullstendig ødelagt i klesvask, det har jeg opplevd selv. Stakkars fyr! Men jeg er enig i at han burde passet bedre på pengene. Dessuten, hadde han hatt for vane å vaske klærne sine selv, istedenfor å tro at det var konas jobb, så hadde det aldri skjedd! 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Da var du heldig, for penger og papirer blir som regel fullstendig ødelagt i klesvask, det har jeg opplevd selv. Stakkars fyr! Men jeg er enig i at han burde passet bedre på pengene. Dessuten, hadde han hatt for vane å vaske klærne sine selv, istedenfor å tro at det var konas jobb, så hadde det aldri skjedd! Ja, vanlig papir blir ødelagt, men pengesedler ser ut til å være innsatt med noe, en liten "film" som gjør papiret mer holdbart. Glansnummeret mitt er å glemme papirlommetøklær i lommene. De smuldrer seg opp og klistrer seg til stoffet og må klores løs. Har forresten noen prøvd å vaske mange tynne strømpebukser sammen i maskinen? Det er altså helt utrolig hvordan de knyter seg sammen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Huff. Noe så sykt. En ting er å rote bort vinnerloddet og selv vite at man vant men ikke kunne bevise det. Da er penga tapt. Ikke noe mer å gjøre, og ingen grunn til å gå amok med hagle. Noe annet er det når tippeoperatøren er fullstendig klar over at fyren som hevder å ha vunnet milliongevinsten faktisk vant. Han må jo få lyst til å slå noen. For øvrig høres det der litt tvilsomt ut. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke får utbetalt pengene når det hos bookmakeren finnes bevis for at fyren vant. Merkelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 For øvrig tror jeg ikke dette ekteskapet varer spesielt lenge. Han må klandre noen, og det er vel ikke noe poeng i å stikke under en stol at denne kona har stilt seg rimelig lagelig til hogg. Jeg hadde i hvert fall skyldt på kjærringa. Uten tvil. Man flyr ikke rundt og vasker 1,2 millioner kroner ustraffet. 0 Siter
flisa Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Huff. Noe så sykt. En ting er å rote bort vinnerloddet og selv vite at man vant men ikke kunne bevise det. Da er penga tapt. Ikke noe mer å gjøre, og ingen grunn til å gå amok med hagle. Noe annet er det når tippeoperatøren er fullstendig klar over at fyren som hevder å ha vunnet milliongevinsten faktisk vant. Han må jo få lyst til å slå noen. For øvrig høres det der litt tvilsomt ut. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke får utbetalt pengene når det hos bookmakeren finnes bevis for at fyren vant. Merkelig. *ler meg skakk!* 0 Siter
flisa Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Ja, vanlig papir blir ødelagt, men pengesedler ser ut til å være innsatt med noe, en liten "film" som gjør papiret mer holdbart. Glansnummeret mitt er å glemme papirlommetøklær i lommene. De smuldrer seg opp og klistrer seg til stoffet og må klores løs. Har forresten noen prøvd å vaske mange tynne strømpebukser sammen i maskinen? Det er altså helt utrolig hvordan de knyter seg sammen. Ja! hehe det har jeg gjort - det blir bare en tauke som man så OMSIDER får kasta! 0 Siter
laban Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Ja, vanlig papir blir ødelagt, men pengesedler ser ut til å være innsatt med noe, en liten "film" som gjør papiret mer holdbart. Glansnummeret mitt er å glemme papirlommetøklær i lommene. De smuldrer seg opp og klistrer seg til stoffet og må klores løs. Har forresten noen prøvd å vaske mange tynne strømpebukser sammen i maskinen? Det er altså helt utrolig hvordan de knyter seg sammen. Mannen min er fæl til å legge sånne hvite Linella-tørk til vask, skjult i lommene. Heldigvis går mye av det vekk (fra f.eks. de mørke T-trøyene) hvis de får en omgang i tørketrommelen. Men Pokemon-kort i minstemanns lomme er enda verre. Det er mye blåfarge i dem - og det sørges mer over dem enn over et brukt papirlommetørkle. Jeg har egentlig ganske mange forslag til en robusthet-test av vaskemaskiner... 0 Siter
petter smart Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Ja, vanlig papir blir ødelagt, men pengesedler ser ut til å være innsatt med noe, en liten "film" som gjør papiret mer holdbart. Glansnummeret mitt er å glemme papirlommetøklær i lommene. De smuldrer seg opp og klistrer seg til stoffet og må klores løs. Har forresten noen prøvd å vaske mange tynne strømpebukser sammen i maskinen? Det er altså helt utrolig hvordan de knyter seg sammen. Pengesedler er laget av en type silke-papir som tåler mye mer enn vanlig papir. 0 Siter
Zarine Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Ikkje greit å vere kona da... Mamma var ganske lei seg da pappa hadde skrapt bort "må ikke skrapes"-feltet på eit av mammas skrapelodd med gevinst ein gong - men det var berre ein liten gevinst trass alt. 1,2 mill...!!! Du slette tid. Men der er no DEN sida av saka - kva er det for ein tosk som lar ein vinnarkupong ligge og slenge i bukselomma si, da? Eller ein POTENSIELL vinnarkupong... 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Pengesedler er laget av en type silke-papir som tåler mye mer enn vanlig papir. Og takk for det. De gjennomgår jo mye brutal behandling, inn og ut av diverse lommebøker og lommer osv. i allslags vær. 0 Siter
Babette Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Da var du heldig, for penger og papirer blir som regel fullstendig ødelagt i klesvask, det har jeg opplevd selv. Stakkars fyr! Men jeg er enig i at han burde passet bedre på pengene. Dessuten, hadde han hatt for vane å vaske klærne sine selv, istedenfor å tro at det var konas jobb, så hadde det aldri skjedd! Vaske klærne sine selv? Det er vel urasjonelt å sette på hver sin maskin. De fleste gjør det vel slik at noen ganger er det han som setter over vask, noen ganger er det hun. Og det å gjennomsøke lommer, knappe igjen knapper, vrenge bukser osv. hører med til jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.