Gå til innhold

Det kommer for en dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din avsindige sammenligning mellom norske motstandsfolk og de muslimske kvinneskjendere og barnemordere har vært kommentert tidligere.

Din sammenligning var feilaktig og er det selvsagt nå. (Jeg synes nesten du virker litt ubalansert når du skriver slikt vrøvl.)

Din propaganda er like falsk da som nå.

Bedre lykke nestegang.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

38

• Grip

19

• Mr Kahn

10

• flisa

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*ler*

Jadda, Grip, men det er nå engang slik at det igjen er ***DEG*** (og ikke meg) som beviselig har forfektet terror og anti-semitisme her, i motsetning til meg som har tatt avstand gjentatt ganger fra slikt.

Denne skriver har aldri forfektet terror, men gjennom utallige innlegg tatt avstand fra svineriet. Og det gjelder selvsagt i alle sammenhenger hvor sivile bevisst er mål.

Hvis sør skal driste seg til å ta avstand fra noe som helst, blir det med så mange forbehold at troverdigheten forsvinner.

Skrevet

Denne skriver har aldri forfektet terror, men gjennom utallige innlegg tatt avstand fra svineriet. Og det gjelder selvsagt i alle sammenhenger hvor sivile bevisst er mål.

Hvis sør skal driste seg til å ta avstand fra noe som helst, blir det med så mange forbehold at troverdigheten forsvinner.

Jeg har gjentatte ganger tatt avstand fra all terror mot sivile - inklusive Israels terror i de ulovlig okkuperte områdene og de palestinerene som sprenger busser.

Du, derimot, har beklaget deg over at Israel ikke gjør "mer".

Skrevet

Jeg har gjentatte ganger tatt avstand fra all terror mot sivile - inklusive Israels terror i de ulovlig okkuperte områdene og de palestinerene som sprenger busser.

Du, derimot, har beklaget deg over at Israel ikke gjør "mer".

Israel går aldri direkte etter sivile. Landet er i krig og Israel driver ikke terror i den betydning de fleste legger i begrepet.

Skrevet

Israel går aldri direkte etter sivile. Landet er i krig og Israel driver ikke terror i den betydning de fleste legger i begrepet.

Israel mer enn "oppfyller" ethvert krav til definisjonen av terror - nemlig terrorisering av uskyldige sivile.

Det er da 100% likegyldig for alle de sivile de dreper om de siktet direkte på dem, eller "bare bommet" på noen andre. Det må selv du skjønne.

Skrevet

Dine terrorist-kollegaer i Hamas gjør nok det, men i langt mindre grad enn Israel.

Dette ville du også visst hvis du hadde giddet å sjekke fakta.

...i innboksen, samtlige fra signaturen «sør», og samtlige inneholder noen få linjer med den samme papegøyingen og plumpe personangrepene.

Du er rett og slett irrelevant, mer er det ikke å si.

...til deg, i hvert fall.

Skrevet

...i innboksen, samtlige fra signaturen «sør», og samtlige inneholder noen få linjer med den samme papegøyingen og plumpe personangrepene.

Du er rett og slett irrelevant, mer er det ikke å si.

...til deg, i hvert fall.

Nåja - det var 7 svar på dine 7 innlegg fulle av irrelevant vås.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...