Gå til innhold

Kjøpe stoff på internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er ikkje narkotika det er snakk om.

Tekstiler. Bomull, lin, viskose, blonder, sateng, flanell, blomstra, med striper og ruter, einsfarga...

Anten finst det ikkje, ellers så er det eg som er heilt dust til å søke. Eg antar at det siste alternativet er mest sannsynleg. Googling gir ingen treff, finn ingenting i kategorisøk heller, men kva for ein kategori skal ein leite i...?

Så, er det folk her inne som likar å sy, og veit om stader å kjøpe stoff osv på internett (gjerne m katalog på nett så ein kan sjå her og no kva utvalg dei har) - andre enn Stoff og Stil - så kom med dei!

Skrevet

De selger noe på Ellos, men det er kanskje ikke særlig aktuelt...

Skrevet

Søk på Søm, stoff og Stil på internett. Du får muligens ikke bestilt stoffet men du får ihvertfall bestilt katalogen deres. De er veldig rimelige.

Skrevet

Hei Zarine,

Prøv www.sgs.as, - der har det masse flott stoffer, både ferdigsydde og metervis. I tillegg har de hobbyartikler osv. også. Jeg har bestilt gardiner derfra og var kjempefornøyd!

Skrevet

De selger noe på Ellos, men det er kanskje ikke særlig aktuelt...

Er vel mest boligtekstilar, er det ikkje? Men det dukkar alltids opp eitt eller anna interessant uansett, så takk for tipset :)

Skrevet

Søk på Søm, stoff og Stil på internett. Du får muligens ikke bestilt stoffet men du får ihvertfall bestilt katalogen deres. De er veldig rimelige.

Ja, og dei har mykje fint også :) Veit du om andre?

Skrevet

Hei Zarine,

Prøv www.sgs.as, - der har det masse flott stoffer, både ferdigsydde og metervis. I tillegg har de hobbyartikler osv. også. Jeg har bestilt gardiner derfra og var kjempefornøyd!

SGS - at eg kunne gløyme dei!! Visste jo dét... Kjenner du til andre? Ikkje i hovudsak boligtekstilar/patchwork...

Skrevet

SGS - at eg kunne gløyme dei!! Visste jo dét... Kjenner du til andre? Ikkje i hovudsak boligtekstilar/patchwork...

Nei, det er egentlig bare den jeg har vært inne på (ganske tilfeldig), da jeg skulle kjøpe gardiner til barnerommet.... Men hva med å søke på kjøp-stoff-internett samtidig, kanskje du får flere treff da?

Skrevet

Nei, det er egentlig bare den jeg har vært inne på (ganske tilfeldig), da jeg skulle kjøpe gardiner til barnerommet.... Men hva med å søke på kjøp-stoff-internett samtidig, kanskje du får flere treff da?

Nei det er ikkje så lett... "stoff" er jo eigentleg eit potet-ord...

=sukk=

Da eg skulle gifte meg fant eg massevis av utanlandske sider - no finn eg ikkje ein gong dei. Men det er jo helst norsk eg er ute etter. Får vel fortsette å leite, og vere oppfinnsom på søkeord, tenker eg.

Takk for svar uansett :)

Skrevet

Eg byrjar lure på om Stoff og Stil er dei einaste som har denne typen stoff til sals, eg!! No har dei rett nok berre boligtekstilar på nettet, men eg har jo papirkatalogen, da, så eg er hjelpt, men eg hadde håpt det var andre også.

Jaja. Ein skal vel vere nøgd med at det er noko i det heile tatt.

Takk for at du tok deg til til å svare i alle fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...