Gjest Kanskje en dårlig idé Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg snakker om Purple Burn som er slankepiller kjøpt i Sverige på helsekosten. Disse het tidligere Thermo-X. Jeg brukte Thermo-X en periode i fjor, men merket ikke noe særlig til bivirkninger. Hensikten med disse pillene var først og fremst å gå ned noen kilo, men man får i tillegg endel (negativ) energi og holder seg lenger våken, blir ikke så fort trøtt osv. Men nåååå da, nå som jeg tar disse blir jeg skjelven, svetter, nervøs, får noia og blir skikkelig deppa og ja.. Ringer en varselklokke altså. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke ta disse pillene mer. Føler meg så dinnsykt langt nede, og det er pga disse pillene for jeg var ikke sånn før jeg begynte med dem for ca. 2 uker siden. Anbefaler absolutt IKKE disse pillene. De skal stues laaaaaangt inn i skapet! 0 Siter
Gjest blåklokka Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Purple Burn er ABSOLUTT ikke noe helsekostpreparat !!! Heller ikke i Sverige ! 0 Siter
Gjest Kanskje en dårlig idé Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Purple Burn er ABSOLUTT ikke noe helsekostpreparat !!! Heller ikke i Sverige ! Og hva mener du med at det ikke er et helsekostpreparat, og heller ikke i Sverige? Jeg kjøpte det jo på helsekosten i Sverige.. 0 Siter
Gjest blåklokka Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Og hva mener du med at det ikke er et helsekostpreparat, og heller ikke i Sverige? Jeg kjøpte det jo på helsekosten i Sverige.. Kan hende du har det --men det er IKKE noe helsekostprodukt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.