Gå til innhold

hva er snittalder på de kinesiske barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har fått inntrykk av at alderen på barna når de hentes er på ca. 1 år +/-. Arrester meg noen om jeg er helt på vidda!

Ventetiden mellom tildeling og henting er ifölge et brev vi fikk fra AF idag, på 5-7 uker.

Og det stemmer at tiden fra papirene er i Kina og til tildeling er på 6 måneder pr. idag. Krysser fingrene for at den tiden holder seg...

Lykke til!

Hilsen

Vi fikk tildeling for 2 uker siden. Det ta ca 1-2 mnd fra godkjenning til papir blir log in i Kina(LID). Fra LID til tildeling er ca 6-7 mnd. Vi ventet 6,5 mnd. Barn er ca ett år +/- 4 mnd. Vår jenta er 9,5 ved tildeling og ca 11 mnd når hun kommer hjem til Norge.

Gjest Linn fra Stavanger

Hei!

Har fått inntrykk av at alderen på barna når de hentes er på ca. 1 år +/-. Arrester meg noen om jeg er helt på vidda!

Ventetiden mellom tildeling og henting er ifölge et brev vi fikk fra AF idag, på 5-7 uker.

Og det stemmer at tiden fra papirene er i Kina og til tildeling er på 6 måneder pr. idag. Krysser fingrene for at den tiden holder seg...

Lykke til!

Hilsen

Står det samme i brevet jeg fikk i dag også:)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...