Gå til innhold

Tannlege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Be ham sette opp en beregning som viser hva som må utføres, hva behandlingen koster, hvor mye du har betalt til nå og ta dette med til trygdekontoret.

Mener de (deler av) saken er foreldet kan du få advokat til å vurdere om det er noe poeng i å gå til erstatningskrav mot tannlegen.

Her må du ha med i beregningen at du normalt selv er ansvarlig for å sjekke hvilke rettigheter du kan ha, og jeg vil anta tannlegen bare har erstatningsansvar dersom han har vist grov uaktsomhet. Men jeg kjenner ikke reglene på dette feltet godt nok. Hvorvidt det er (grovt) uaktsomt av ham å ikke kjenne til folketrygdens regler og/eller ikke informere deg om disse er ikke jeg den rette til å vurdere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15978-tannlege/#findComment-74718
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...