Gå til innhold

Minimannen blir storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fantastisk !!! Gratulerer så masse med en liten Thaiprinsesse !!!

Når du lander...? Aldri spør du meg :-)

Skrevet

ÅÅå, så herleg!

Gratulerer så mykje, så fantastisk!

Håpar ventetida til henting går kjempefort.

Kva seier sjefen sjølv (minimannen)?

Stor klem frå

Skrevet

Gratulerer sååååå mye !!!!!!!!

Det var en herlig beskjed. Har tenkt på deg......venter en mail fra deg nå asså.......

Mange gratulasjoner fra meg

Skrevet

Næmen...GRATULERER!!! Det er jo helt fantastisk, er det ikke? Så hvorfor lande...

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Håper dere snart får reise og hente henne!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten lillesøster og datter!!! Dette gikk da ikke så verst fort, vel? Måtte resten av ventetiden gå veldig raskt.

Når man lander? Si det, vi svever enda, etter å ha vært hjemme med nr. 3 i drøye 9 mnd...;)

P.S. Hvis du har tid en dag, kan du gjerne sende meg en liten mail, for jeg har mistet alle adresser i et lite pc-raid her forrige uke... Min adresse: [email protected]

Masse hilsener fra

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta. Jeg vet ikke når man lander helt. Vi svever ennå hos oss etter tildelingen for et par uker siden. :o)

Hilsen

Skrevet

Hjertelig til Lykke med prinsessen!! Vi har nå vært hjemme i 3 år med vår kjønne datter - gled dere alle. Riktig god tur og gled dere i den søte ventetid :o)

Klem

Skrevet

...for alle kjempehyggelige gratulasjoner! Jenta vår er fra Bangkok-området, for de som lurte på det. Henting blir kanskje i mars-april.

Hilsen en lykkelig snarttobarnsmor,

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenten. Ønsker dere all lykke, og håper tiden går fort til dere får hente henne hjem.

Hilsen fra meg

Skrevet

Gratulerer såå masse med en liten prinsesse :o)

Håper tiden frem til henting går fort !!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...