Gjest ole4 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 hvor man kan laste ned musikk fra på nettet,gratis? 0 Siter
Gjest winmx Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 last ned winmx og finn musikken du vil ha derfra 0 Siter
Gjest ole4 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 last ned winmx og finn musikken du vil ha derfra takk,men har akkurat det programmet. syns det er få treff,særlig på norsk musikk. 0 Siter
Gjest noe å tenke på? Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 takk,men har akkurat det programmet. syns det er få treff,særlig på norsk musikk. Går jo an og kjøpe musikk i butikken....Er du ute etter norsk musikk er det jo desto viktigere at noen faktisk støtter norske musikkere... 0 Siter
Gjest winmx Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 takk,men har akkurat det programmet. syns det er få treff,særlig på norsk musikk. sant, det problemet har jeg også men har funnet litt mer med kazaa.. det dumme er at det programmet drar med seg ALT av drittprogrammer og sånt.. så er du advart 0 Siter
fresja Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 takk,men har akkurat det programmet. syns det er få treff,særlig på norsk musikk. Jeg synes at det er på Winmx jeg finner mest norsk musikk, spesielt gamle sanger som jeg ikke finner i platebutikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.