Gå til innhold

Link til flott adopsjonsvideo (Kina)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får ikke til å se disse filmene på vår datamaskin, jeg, får bare opp litt tekst og noen ganger ingenting. Får spørsmål om jeg vil oppgradere til QuickTimePro, men det koster penger. Må man ha det for å se filmene eller hva gjør jeg feil?

Jeg får ikke til å se disse filmene på vår datamaskin, jeg, får bare opp litt tekst og noen ganger ingenting. Får spørsmål om jeg vil oppgradere til QuickTimePro, men det koster penger. Må man ha det for å se filmene eller hva gjør jeg feil?

Er ikke sikker, men tror det holder med QuickTime Player som kan lastes ned gratis.

http://www.apple.com/no/quicktime/buy/

Prøv - se om du da får sett videoen. Hilsen ei usikker

Er ikke sikker, men tror det holder med QuickTime Player som kan lastes ned gratis.

http://www.apple.com/no/quicktime/buy/

Prøv - se om du da får sett videoen. Hilsen ei usikker

Takk for hjelpen! Det hjalp litt - nå fikk jeg iallefall sett filmen. Og det var bevegende bilder! - så det var kanskje like greit at jeg ikke klarte å "finne" noen lyd... Hvis noen kan hjelpe med det så sier jeg likevel takk...

Takk for hjelpen! Det hjalp litt - nå fikk jeg iallefall sett filmen. Og det var bevegende bilder! - så det var kanskje like greit at jeg ikke klarte å "finne" noen lyd... Hvis noen kan hjelpe med det så sier jeg likevel takk...

For å få lyd på du ha lydkort samt høyttaler !

For å få lyd på du ha lydkort samt høyttaler !

Hm...har jeg det da, tro? Jeg har iallefall lyd på de filmene vi selv tar opp med digitalt kamera. Og andre ting jeg har funnet på internett også, når jeg tenker etter. Så hva kan det være da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...