Gå til innhold

Er det "in" med langt hår for gutter?

Anbefalte innlegg

Hehe... Jeg har et bilde av kjæresten min og eksen hans, de står ved siden av hverandre, bildet er tatt bakfra, og ingen kan si hvem som er hvem. Begge hadde bølgete hår ned til skuldrene. (dette er vel 7 år siden nå)

Ja, det er in. Jeg jobber på en skole og ser alle disse forferdelige hårsveisene. Noen kler langt hår, de fleste ikke. Det verste er at så mange av de har en sinnsyk sideskill og legger halvparten av håret foran fjeset for at det skal komme bort på andre sida. Ser skikkelig dumt ut. Og de har ofte ikke klippet håret siden de hadde en fin sveis for to år siden, så det ser bare utvokst ut. Det er mye bedre når det er klippet ordentlig og er like langt hele veien.

"...legger halvparten av håret foran fjeset for at det skal komme bort på andre sida"

Datteren min (fjortis) går med litt av håret foran det ene øyet. Det ser utrolig irriterende ut, og gjør at mitt eget øye begynner å klø.

Men det er ingen tvil om at det skal være akkurat sånn.

Lurer på hva hvordan hun hadde reagert hvis det var jeg eller en lærer som ba henne gå med håret i øyet...

Fortsetter under...

Ja, det er sant! Han fikk striper i håret rett før sommeren, men skrekk og gru: sist han var hos frisøren klippet de vekk alt! Neste uke var det ny time hos frisøren, og han fikk nye striper!

Pengene flyger! Heldigvis vil ikke jenten min klippe seg eller stripe håret, så der sparer vi endel! Selv må mor til frisøren hver 4. eller 5. uke, for å dekke eventuelle grå/hvite hår, så vi er godt kjent hos frisøren ja...

Ikke for å støte noen, men striper i håret på en gutt?

Nå ble jeg for øvrig inspirert her, skal bestille lenge påtenkt time. Her er langt hår på alle, men det er i grunnen på tide med justering, helt klart.

Takk for piffet! :)

Nå ble jeg for øvrig inspirert her, skal bestille lenge påtenkt time. Her er langt hår på alle, men det er i grunnen på tide med justering, helt klart.

Det hadde sønnen min også en stund.

Men så fikk han ansvaret for absolutt alle egne utgifter, klær, lommepenger, frisør, treningsavgifter, treningsutstyr...

Nå har han maskinkort.

He-he, du støter meg ikke! Tok en tid før jeg klarte å godta at det faktisk er moderne. Da jeg var ung, nei: yngre, var det helt spesielle gutter som stripet håret, men nå er det svært populært, i hvert fall i fotballmiljøet som gutten min er i! Halvlangt, stripet hår med hårstrikk: der har du siste mote! Si meg: så du OVERHODET ikke på fotball-EM? :-)

mvh

He-he, du støter meg ikke! Tok en tid før jeg klarte å godta at det faktisk er moderne. Da jeg var ung, nei: yngre, var det helt spesielle gutter som stripet håret, men nå er det svært populært, i hvert fall i fotballmiljøet som gutten min er i! Halvlangt, stripet hår med hårstrikk: der har du siste mote! Si meg: så du OVERHODET ikke på fotball-EM? :-)

mvh

Fotball-EM? *forvirret*

:)

Det hadde sønnen min også en stund.

Men så fikk han ansvaret for absolutt alle egne utgifter, klær, lommepenger, frisør, treningsavgifter, treningsutstyr...

Nå har han maskinkort.

Hehe, nå leste jeg to-tre ganger og ville spørre hvilket mystisk kort du snakker om...

Klipper han / dere selv altså? Vi gjorde det før, det var kjekt.

Annonse

Hehe, nå leste jeg to-tre ganger og ville spørre hvilket mystisk kort du snakker om...

Klipper han / dere selv altså? Vi gjorde det før, det var kjekt.

Ja, har klippemaskin.

Nå synes jeg han ser penere ut med litt lengre hår, men han får velge selv. Broren derimot, kler veldig godt maskinklipp.

mvh

Snakker du om min 22 åring eller. Han har ikke striper da men han har ikke riktig hårfarge til det da. Men han har innmari mye voks i håret. Det er ikke mye lekkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...