Molly Mandy Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hvilke arbeidsoppgaver følger med denne stillingen? Er det å betegne som en "tung" stilling i forhold til en "vanlig" sekretær? Fortell meg nå da! ) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 En administrasjonssekretær er en sekretær som jobber i administrasjonen går jeg ut i fra.Med administrative oppgaver.( Ligger i ordet) Altså du jobber ikke for en spesiell person. Tror jeg da. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Alt forefallende arbeide som sjefene/saksbehandlerne ikke gidder gjøre. Alt fra å arrangere møter, holde orden på kalenderen deres, skrive brev og beskjeder, enkel saksbehandling. Pakke posten og få den sendt. Åpne posten og levere den til rette vedkommende. Og alt mulig småting på kontoret som ikke gjør seg selv, så som innkjøp av rekvisita og papir. Være bud og kaffekoker. Bestille servicemann til kopimaskinen, holde faxen med papir og toner. Noen plasser (mindre firma) gjør administrasjonen alt, også regnskap, så der må du kanskje fakturere, purre, føre regnskap, kjøre lønninger osv. Det er en sekkejobb, som bedriften selv definerer hvilke oppgaver skal tilhøre. Du får høre hva de legger i betegnelsen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg hadde bl.a. ansvar for all tilrettelegging av møtevirksomhet, koordinering av reisevirksomhet på huset, tok imot søknader og laga søkerlister når det var stillinger ledig, ansvar for en del økonomi, bl.a reskontrooppfølging og var bindeledd mellom bediften og det eksterne regnskapskontoret. Samt diverse forefallende kontorarbeid. En typisk "fikse og ordne-jobb". 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Jeg hadde bl.a. ansvar for all tilrettelegging av møtevirksomhet, koordinering av reisevirksomhet på huset, tok imot søknader og laga søkerlister når det var stillinger ledig, ansvar for en del økonomi, bl.a reskontrooppfølging og var bindeledd mellom bediften og det eksterne regnskapskontoret. Samt diverse forefallende kontorarbeid. En typisk "fikse og ordne-jobb". Høres bra ut. Trivdes du? 0 Siter
Molly Mandy Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Alt forefallende arbeide som sjefene/saksbehandlerne ikke gidder gjøre. Alt fra å arrangere møter, holde orden på kalenderen deres, skrive brev og beskjeder, enkel saksbehandling. Pakke posten og få den sendt. Åpne posten og levere den til rette vedkommende. Og alt mulig småting på kontoret som ikke gjør seg selv, så som innkjøp av rekvisita og papir. Være bud og kaffekoker. Bestille servicemann til kopimaskinen, holde faxen med papir og toner. Noen plasser (mindre firma) gjør administrasjonen alt, også regnskap, så der må du kanskje fakturere, purre, føre regnskap, kjøre lønninger osv. Det er en sekkejobb, som bedriften selv definerer hvilke oppgaver skal tilhøre. Du får høre hva de legger i betegnelsen. Det er økonomidelen jeg er redd for. Jeg er en idiot når det gjelder tall og får fullstendig blackout. Nå har denne bedriften regnskapsmedarbeidere, så jeg regner med at den biten kanskje faller bort. Hm, det er jo verdt en søknad. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Høres bra ut. Trivdes du? Ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.