McLoud Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er det en selvmotsigelse i det å fake orgasme når man onanerer? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ikke hvis man trenger VELDIG et godt selvbilde... Eller er schizofren, selvsagt. da er det greit. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ikke hvis man trenger VELDIG et godt selvbilde... Eller er schizofren, selvsagt. da er det greit. Nå tror jeg du blander schizofreni og spaltet personlighet. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 ville kanskje følt meg ført bak lyset av jr da gitt... 0 Siter
Prozak Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Nå tror jeg du blander schizofreni og spaltet personlighet. Det virker som om folk flest gjør det. Det må ha vært vanlig å bruke betegnelsen schizofreni om spaltet personlighet i en del sammenhenger tidligere, iom. at så mange tror det er det samme. "..........................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det virker som om folk flest gjør det. Det må ha vært vanlig å bruke betegnelsen schizofreni om spaltet personlighet i en del sammenhenger tidligere, iom. at så mange tror det er det samme. "..........................." Ja, enig - "alle" kaller det jo det. 0 Siter
favn Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det følger ikke med nødvendighet at masturbasjon må foregå uten andre til stede. Da kunne man kanskje tenke seg at for publiken, var det et poeng med faking. I og med at du utelukker minst ett premiss, må det være svaret. Eh... 0 Siter
cecily Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ja, enig - "alle" kaller det jo det. "Alle" er teite! Slike feil er grunnet mangelfull kunnskap om psykiatri. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg ville ikke kalle det selvmotsigelse,men........... klør meg i hodet.............hva tjener du på det? 0 Siter
cecily Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 En uerfaren kan jo tro at en får orgasme kanskje... Jeg husker en ung jente her inne som spurte om et eller annet...i hvertfall sa hun at hun jo selvfølgelig hadde fått orgasme..og da hadde gutten bare rukket å få en finger 2 cm inn i henne... Tror ikke hun fikk orgasme, uten at jeg vet det selvsagt, men hun selv var helt sikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.