Gå til innhold

Sitter på Do og ringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nær bekjent som sitter på do når hun ringer.

Vi kan høre hvordan hun tar i der hun sitter.

Æsj sier jeg.

Er veldig kort i telefonen når jeg hører at hun ringer fra do.

Hva synes du om dette?

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• flisa

14

• Babette

5

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Yuck! Kjempeekkelt.Enkelte mennesker mangler helt elementære former for - ja, skal vi si finesse?

En annen ting er at jeg syns vedkommende (riktignok bare pr. telefon, men likevel) bryter seg inn i den andres egen intimsfære. Kommer for nær med sitt.

Æsj og atter æsj. Mangel på respekt.

Skrevet

Æsj! Trenger ikke et så åpent forhold til folk ;-)

Skrevet

Må være meg det - eneste stedet jeg får være i såpass fred at jeg kan høre hva folk sier i telefon -men jeg stønner ikke da...hehe

Skrevet

Av en eller annen grunn må jeg ofte på do når jeg snakker med mamma, så jeg får vel si det er ok!

En gang jeg ringte en kollega (vi var begge på jobb), svarte han Jeg får ikke sjekket det og svare deg akkurat nå, for jeg sitter på do...

Skrevet

Yuck! Kjempeekkelt.Enkelte mennesker mangler helt elementære former for - ja, skal vi si finesse?

En annen ting er at jeg syns vedkommende (riktignok bare pr. telefon, men likevel) bryter seg inn i den andres egen intimsfære. Kommer for nær med sitt.

ja, det er no' drit! :)

Skrevet

Av en eller annen grunn må jeg ofte på do når jeg snakker med mamma, så jeg får vel si det er ok!

En gang jeg ringte en kollega (vi var begge på jobb), svarte han Jeg får ikke sjekket det og svare deg akkurat nå, for jeg sitter på do...

Sitter du å gjør ditt fornødne da eller?

Skrevet

Må være meg det - eneste stedet jeg får være i såpass fred at jeg kan høre hva folk sier i telefon -men jeg stønner ikke da...hehe

Men gjør du ditt fornødne da eller?

Skrevet

Men gjør du ditt fornødne da eller?

Det bruker jeg aldri å opplyse :) så de i den andre enden - ja, bortsett fra søstra mi og ei bortpå vestlandet får slippe å høre om slike detaljer :)

Skrevet

Jeg også synes dette er mangel på respekt.

Får håpe hun ikke gjør det samme til flere selv om jeg tror hun gjør det.

Skrevet

Det bruker jeg aldri å opplyse :) så de i den andre enden - ja, bortsett fra søstra mi og ei bortpå vestlandet får slippe å høre om slike detaljer :)

Er det virkelig sant?

Hadde ihvertfall ikke fortalt det om jeg hadde gjort det.

Men jeg kommer aldri til å gjøre det heller for det er så innmari ekkelt å være i den andre enden.

Ikke noe problem å høre hva hun holder på med,hun stønner ikke men tar i.

Skrevet

Jeg tar telefonen selv om jeg sitter på do. Behøver vel ikke fortelle det. Og jeg går på do midt i en samtale også.

Skjønner ikke helt hva som er ekkelt med det. Det er da ganske vanlig.

Skrevet

Ja.

Tenk litt på den stakkaren som sitter i den andre enden å hører på.

Æsj usj..

Skrevet

Jeg tar telefonen selv om jeg sitter på do. Behøver vel ikke fortelle det. Og jeg går på do midt i en samtale også.

Gjør du andre grisete ting også? :)

*glizer*

Skrevet

Synes ikke det bør være vanlig å snakke i telefonen når man er på do og gjør "stort"

Skrevet

Det er så morsomt med mennesker som på død og liv må svare på telefonen uansett hvor de er. Det er ikke snakk om å trykke på avvis-knappen på mobilen.

En av våre sjefer er sånn. Det har gått sport i å ringe ham når vi oppdager at han er på do. Det er ren konkurranse internt om hvem som klarer å ringe ham når han er der. Gjerne flere etter hverandre så han aldri blir ferdig der inne. Så spør vi hvor er du nå? Og han mumler det bort og prøver å bortforklare det med at han er en annen plass.

Hysterisk morsomt.

Nei folkens, finn av-knappen på mobilen når noen ringer dere der. Og ikke ring noen.

Vi har forresten lurt på om han avbryter akten med sin kjære om vi skulle finne på å ringe ham når han er opptatt med sånt hjemme...

Skrevet

Gjør du andre grisete ting også? :)

*glizer*

Uff!

Trodde det var bare en person som gjorde dette.

Så for alt jeg vet så kan det faktisk være flere som har sittet på do og snakket med meg i den andre enden.

Grrr..

Må *glise* litt jeg også.

Skrevet

Det er så morsomt med mennesker som på død og liv må svare på telefonen uansett hvor de er. Det er ikke snakk om å trykke på avvis-knappen på mobilen.

En av våre sjefer er sånn. Det har gått sport i å ringe ham når vi oppdager at han er på do. Det er ren konkurranse internt om hvem som klarer å ringe ham når han er der. Gjerne flere etter hverandre så han aldri blir ferdig der inne. Så spør vi hvor er du nå? Og han mumler det bort og prøver å bortforklare det med at han er en annen plass.

Hysterisk morsomt.

Nei folkens, finn av-knappen på mobilen når noen ringer dere der. Og ikke ring noen.

Vi har forresten lurt på om han avbryter akten med sin kjære om vi skulle finne på å ringe ham når han er opptatt med sånt hjemme...

Det forbauser meg ikke at noen kan avbryte sex akten også.

Eller kanskje de gir blaffen i om noen ringer og fortsetter akten?

Hjelp!

*Holder for ørene jeg*

Skrevet

Mamma gjør det.

Har ikke helt sansen for det.

Men altså, hvis hun skal noe "stort" så gjør hun det ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...