Gå til innhold

Sitter på Do og ringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er en sånn telefon-hysteriker. Når det ringer i stua må vi kaste oss til side alle mann, hun renner ned både barn og gamle, formelig flyger over bord og benker for å rekke den. Kommer gjerne ut fra do med åpne bukser i en h. fart, stakkars den som måtte befinne seg rett utenfor døra som smeller i veggen... Dama er 75 år.

Nå har hun også fått seg trådløs, noe til greier, syns hun - "den er SÅ gjev -jeg kan til og med ha den med på do!" *stønn*

huff huff.

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• flisa

14

• Babette

5

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er så morsomt med mennesker som på død og liv må svare på telefonen uansett hvor de er. Det er ikke snakk om å trykke på avvis-knappen på mobilen.

En av våre sjefer er sånn. Det har gått sport i å ringe ham når vi oppdager at han er på do. Det er ren konkurranse internt om hvem som klarer å ringe ham når han er der. Gjerne flere etter hverandre så han aldri blir ferdig der inne. Så spør vi hvor er du nå? Og han mumler det bort og prøver å bortforklare det med at han er en annen plass.

Hysterisk morsomt.

Nei folkens, finn av-knappen på mobilen når noen ringer dere der. Og ikke ring noen.

Vi har forresten lurt på om han avbryter akten med sin kjære om vi skulle finne på å ringe ham når han er opptatt med sånt hjemme...

Tror du legen, sosialkontor, boligkontor og hjelpemiddelsentralen i Oslo ringer fler enn en gang du.

Jeg spurte engang pent om trygdekontoret kunne ringe igjen litt senere fordi jeg hadde møte men da ble dama helt rasende og sa at da var det ikke viktig nok for meg og jeg kunne glemme hele greia.

Jeg har søren meg gått glipp av både det ene og det andre pga at jeg ikke har vært tilgjengelig der og da.

Skrevet

Uff!

Trodde det var bare en person som gjorde dette.

Så for alt jeg vet så kan det faktisk være flere som har sittet på do og snakket med meg i den andre enden.

Grrr..

Må *glise* litt jeg også.

Det er til og med kanskje noen som sitter på do med en bærbar pc og skriver på dol for alt du vet.

Jeg har ikke bærbar altså ;o)

Skrevet

Tror du legen, sosialkontor, boligkontor og hjelpemiddelsentralen i Oslo ringer fler enn en gang du.

Jeg spurte engang pent om trygdekontoret kunne ringe igjen litt senere fordi jeg hadde møte men da ble dama helt rasende og sa at da var det ikke viktig nok for meg og jeg kunne glemme hele greia.

Jeg har søren meg gått glipp av både det ene og det andre pga at jeg ikke har vært tilgjengelig der og da.

Okei!

Men det som er problemet mitt er at dette mennesket ringer til meg når hun sitter på doskåla.

Skrevet

Det er til og med kanskje noen som sitter på do med en bærbar pc og skriver på dol for alt du vet.

Blir ikke det noe helt annet?

Man slipper jo å høre på det da.

Skrevet

"Har ikke vondt av det man ikke vet" er det noe som sier.

Skrevet

Okei!

Men det som er problemet mitt er at dette mennesket ringer til meg når hun sitter på doskåla.

Men jeg bråker ikke når jeg sitter der da :o) Bråker folk når de sitter på do da? Det gjør ikke jeg i hvert fall.

Skrevet

Svigerinna mi ringer ofte mens hun sitter på do...synest ikke noe særlig om det, men er blitt vant med det da.

Skrevet

Synes ikke det bør være vanlig å snakke i telefonen når man er på do og gjør "stort"

Mener du bæsje?? *knegg*

Skrevet

Men jeg bråker ikke når jeg sitter der da :o) Bråker folk når de sitter på do da? Det gjør ikke jeg i hvert fall.

Jeg hører både det ene og andre jeg.

Skrevet

Litt slidring er ok men ingen plupp har jeg lyst å høre fra andre. Det passer jeg på hvis jeg snakker i telefonen altså.

Skrevet

Sildring.....

Jeg tror jeg er sliten i fingrene i dag, de verker og skriver ikke det jeg vil :o)

Skrevet

Svigermor er en sånn telefon-hysteriker. Når det ringer i stua må vi kaste oss til side alle mann, hun renner ned både barn og gamle, formelig flyger over bord og benker for å rekke den. Kommer gjerne ut fra do med åpne bukser i en h. fart, stakkars den som måtte befinne seg rett utenfor døra som smeller i veggen... Dama er 75 år.

Nå har hun også fått seg trådløs, noe til greier, syns hun - "den er SÅ gjev -jeg kan til og med ha den med på do!" *stønn*

*ler*

Synes jeg ser gamla :o)

Skrevet

Litt slidring er ok men ingen plupp har jeg lyst å høre fra andre. Det passer jeg på hvis jeg snakker i telefonen altså.

Det var bra at det er bare sildring.

Men når den i andre enden sitter direkte å tar i er det usj å fy fy

Skrevet

Det var bra at det er bare sildring.

Men når den i andre enden sitter direkte å tar i er det usj å fy fy

Det har jeg ikke vært med på. LOL, da sjønner jeg at du reagerer.

Skrevet

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Det er en ærlig sak å sitte på dass, og man trenger jo ikke å fortelle at man sitter der eller avsløre det på andre måter.

Hvis noen ringte og sa at "nå sitter jeg på dass og driter" hadde jeg blitt ille berørt. Eller hvis jeg hadde hørt dem stønne og trøkke.

Skrevet

For meg høres dette helt absurd ut. Enkelte gjøremål krever tross alt 100 % konsentrasjon, og det oppnås ikke når man snakker i telefonen eller leser avisa når man foretar utslippet.

Selv klarer jeg ikke engang å snakke i telefonen når jeg onanerer.

Skrevet

Jeg er nok gammeldags for jeg synes at personen i den andre enden fortjener oppmerksomheten min mens vi prater. Dogåing får vente til etterpå.

Skrevet

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Det er en ærlig sak å sitte på dass, og man trenger jo ikke å fortelle at man sitter der eller avsløre det på andre måter.

Hvis noen ringte og sa at "nå sitter jeg på dass og driter" hadde jeg blitt ille berørt. Eller hvis jeg hadde hørt dem stønne og trøkke.

LOL!!

"nå sitter jeg på dass og driter"

Det bruker faktisk jeg å si....men der har du MEG, lissom! :-) Har ikke kommet over den anale periode jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...