Gå til innhold

Sitter på Do og ringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL

Tuller du nå? :o)

Nei.

Jeg skal love deg at du hadde ledd deg skakk hvis du hadde hørt de historiene.

Bad timing ;o)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• flisa

14

• Babette

5

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei.

Jeg skal love deg at du hadde ledd deg skakk hvis du hadde hørt de historiene.

Bad timing ;o)

Sitter du på dass når du ringer til Alvheim og Lilletun også?

Skrevet

Sitter du på dass når du ringer til Alvheim og Lilletun også?

Dem har jeg bare maila men hadde jeg hatt laptop skal jeg love at jeg hadde hatt diare når jeg skrev. Eller spydd.

Men jeg fikk igjennom etableringstilskuddet mitt så jeg skal ikke klage på dem egentlig. De bare tilhører feile partier. Men det er jo snodig at bare det kommer et navn bak og en historie så går alt i boks. Så det viser vel egentlig at viljen er der men hjernen deres er så liten at de ikke forstår virkelighet for mange før de får hele historien.

Skrevet

Dem har jeg bare maila men hadde jeg hatt laptop skal jeg love at jeg hadde hatt diare når jeg skrev. Eller spydd.

Men jeg fikk igjennom etableringstilskuddet mitt så jeg skal ikke klage på dem egentlig. De bare tilhører feile partier. Men det er jo snodig at bare det kommer et navn bak og en historie så går alt i boks. Så det viser vel egentlig at viljen er der men hjernen deres er så liten at de ikke forstår virkelighet for mange før de får hele historien.

Det er vel noe av det samme som skjer når folk står fram i media. Da løsner det.

Hehe, er det en av disse kjekkasene du har klint med kanskje? Nå spyr du vel. Jeg tar det tilbake! Nåde!

Skrevet

Det er vel noe av det samme som skjer når folk står fram i media. Da løsner det.

Hehe, er det en av disse kjekkasene du har klint med kanskje? Nå spyr du vel. Jeg tar det tilbake! Nåde!

Nei, ingen av dem heller. Men han er nesten like ekkel.

Han er professor ved Senter for Europarett ved Universitetet i X, hvor han underviser i forvaltningsrett og europarett.

Rart hvor mye noen får ut av ting, kan ikke huske at han var glupere enn meg.

Jeg googlet han fram ;o)

Skrevet

Dama mangler folkeskikk.

Da er vi mange som mangler folkeskikk her :o)

Skrevet

Da er vi mange som mangler folkeskikk her :o)

Det har jeg aldri tvilt på ;)

Skrevet

Dama mangler folkeskikk.

Nå er det natta og du må sove:-) Ring meg når du har tid i morgen.

Skrevet

Nå er det natta og du må sove:-) Ring meg når du har tid i morgen.

Det finnes et forum for slike innlegg som heter M*E*L*D*I*N*G*E*R

;o)

Skrevet

Det finnes et forum for slike innlegg som heter M*E*L*D*I*N*G*E*R

;o)

Blæh!

*Rusler fornærmet til sengs*

Skrevet

Det har jeg aldri tvilt på ;)

HA HA HA, det har igrunnen ikke jeg heller. Hadde det bare vært det tror jeg ikke det hadde vært så allright å være her inne heller.

Skrevet

Blæh!

*Rusler fornærmet til sengs*

*gliser*

Jeg er en annen
Skrevet

For meg høres dette helt absurd ut. Enkelte gjøremål krever tross alt 100 % konsentrasjon, og det oppnås ikke når man snakker i telefonen eller leser avisa når man foretar utslippet.

Selv klarer jeg ikke engang å snakke i telefonen når jeg onanerer.

he he :-)

Skrevet

LOL!!

"nå sitter jeg på dass og driter"

Det bruker faktisk jeg å si....men der har du MEG, lissom! :-) Har ikke kommet over den anale periode jeg. "

Gud bedre, bruker du å si det :o)))?

Ja - til søstra mi, Raglan og mora mi :)

Skrevet

LOL!!

"nå sitter jeg på dass og driter"

Det bruker faktisk jeg å si....men der har du MEG, lissom! :-) Har ikke kommet over den anale periode jeg. "

Gud bedre, bruker du å si det :o)))?

...noen på jobben.

Det er sånn humor vi har.

Særlig en kollega som alltid spør de andre; "fått bæsja no i dag'a?"

hehe - - - ikke alle kan si sånt og komme unna med det, men han er sånn som man ler av....noen bare er sånn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...