Gå til innhold

mobil hjelp

Gjest sonyericsson

Anbefalte innlegg

Gjest sonyericsson
Skrevet

hvordan finner jeg min telefonlåskode? aldri hørt om dette før..

Skrevet

Er det pin-koden du mener på?

Den skal stå i papirene du fikk sammen med telefonen.

Gjest sonyericsson
Skrevet

Er det pin-koden du mener på?

Den skal stå i papirene du fikk sammen med telefonen.

nei det er det som er så forvirrende, det er ikke pin kode eller puk kode så derfor jeg lurer :)

Skrevet

det innebærer vel at du har kjøpt en telefon med operatørsperre, (trodde det var ulovelig å selge nå), og da må du vente til bindingstiden er over før du kontakter operatøren, de vil da kunne gi deg koden....

Gjest sonyericsson
Skrevet

det innebærer vel at du har kjøpt en telefon med operatørsperre, (trodde det var ulovelig å selge nå), og da må du vente til bindingstiden er over før du kontakter operatøren, de vil da kunne gi deg koden....

det er to år siden jeg har kjøpt telefonen og det er ikke operatørsperre på den hvis det innebærer at jeg ikke kan bytte simkort fra netcom, telenor osv?

Skrevet

Har ikke alle telefoner i utgangspunktet kode 12345, da?

Skrevet

Har ikke alle telefoner i utgangspunktet kode 12345, da?

Ellers: Du finner det i manualen for telefonen din.

Skrevet

samme som sikkerhetskode såvidt jeg har skjønt.

Som regel 0000 fra fabrikken av, på sony sine iallefall.

Gjest sonyericsson
Skrevet

samme som sikkerhetskode såvidt jeg har skjønt.

Som regel 0000 fra fabrikken av, på sony sine iallefall.

takk! nå har jeg prøvd alt mulig tror jeg og 1234 og sånt fungerte ikke men 0000 fungerte helt flott! dessuten har jeg ikke manualen så hjalp ikke så mye.. alt det dere dolere kan ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...