Gå til innhold

Nettskoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ha tatt noen ekstra kurs på nettet, men hvilke er de beste nettskolene?

Gjest den ekte noor
Skrevet

sonans.no og nvu.no kan du jo sjekke ut, kommer ann på hva du er på jakt etter...

Skrevet

Nki. Men det blir helt hva du gjør det til selv. Lærerne der som ellers varierer i dyktighet...

Skrevet

Hva slags kurs?

Tenkte på kontor kurs!

Dessuten vil jeg ta en annen variant av ex.phil og ex.fac som jeg tar nå... fordi den nesten kun er myntet på samer og Nordland og troms...

Og da dette intresserer meg lite, så vil jeg finne en anne variant:)

Skrevet

Tenkte på kontor kurs!

Dessuten vil jeg ta en annen variant av ex.phil og ex.fac som jeg tar nå... fordi den nesten kun er myntet på samer og Nordland og troms...

Og da dette intresserer meg lite, så vil jeg finne en anne variant:)

Hva med nki? er ikke sikker på hvilke fag de har da. Jeg går Atlantis, og de har også nettstudier (det går ikke jeg, men det er visstnok bra). Men det er medisin og ernæring bare.

Prøv å gå på studieguiden å se :)

Skrevet

Hva med nki? er ikke sikker på hvilke fag de har da. Jeg går Atlantis, og de har også nettstudier (det går ikke jeg, men det er visstnok bra). Men det er medisin og ernæring bare.

Prøv å gå på studieguiden å se :)

NKI er j...... dyre i forhold til andre skoler!

Men jeg har funnet et par høyskoler som har fanget min intr så jeg finner forhåpentligvis det jeg er ute etter!

Om jeg da klarer å hegne meg:) att det finnest så masse man kunne ta på nettet visste jeg ikke:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...