Gjest mij Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Når jeg åpner internett (explorer) kommer bare et lite vindu opp, og jeg må alltid trykke på maksimeringsknappen øverst til høyre for å få det til å dekke hele skjermen. Det må jeg også hver gang jeg åpner en link eller et nytt vindu. Hvordan kan jeg få maksimert vinduet en gang for alle? 0 Siter
petter smart Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Åpne et vindu, tilpass størrelsen og lukk dette vinduet. Ikke ha noen andre vinduer åpne mens du gjør dette. Neste gang du åpner et vindu vil det ha størrelsen du tilpasset det til. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Åpne et vindu, tilpass størrelsen og lukk dette vinduet. Ikke ha noen andre vinduer åpne mens du gjør dette. Neste gang du åpner et vindu vil det ha størrelsen du tilpasset det til. Takk, funket delvis. Men ikke når jeg åpner en link, da er det lite vindu som kommer opp igjen.. 0 Siter
petter smart Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Takk, funket delvis. Men ikke når jeg åpner en link, da er det lite vindu som kommer opp igjen.. Steng ned alle vinduer og gjør som jeg skrev, steng så ned dette vinduet (avslutt internett). Start opp på nytt. Det bør fungere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.