Gå til innhold

Litt ekkelt... sovende menneske i bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag i 10-tida var jeg i sentrum av byen, skulle nå en buss.

Ved fortauskanten står det biler parkert, og i en av bilene sitter det en eldre dame i førersetet.

Damen har haka på brystet, og sitter der med lukkede øyne.

Jeg fikk meg ikke til å gå forbi, så jeg kakket forsiktig på ruta. Var litt engstelig for at hun var syk eller noe sånt.

Men nei, da våknet hun - hadde bare tatt seg en lur, tydeligvis. Jeg smilte til henne, og gikk videre.

Men er det egentlig riktig av meg å "bry meg" på denne måten? Hun så faktisk syk ut, syntes jeg da... Det var hun heldigvis ikke.

Gjest ja, man skal bry seg
Skrevet

Ja, klart det var riktig!

Hun kunne jo ha vært syk, bevisstløs eller død, for alt du visste!

Synes det fint at folk bryr seg litt, jeg. Det er jo uansett ikke helt hverdags å ta seg en lur i bilen midt i sentrum..!

Skrevet

Jeg er også sånn som bryr meg, helt automatisk før ejg får tenkt meg om.. : ) Folk er som regel takknemlige.

Er bra at ikke alle er så ego at de ikke gidder å være medmenneskelige..

Skrevet

Synest det er fint at folk bryr seg jeg... Hun skjønte det nok hun også.

Skrevet

Ja, det var helt riktig å bry seg. Det SKAL man! Tenk om hun hadde vært syk.. Bra du gjorde det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...