org Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 I dag i 10-tida var jeg i sentrum av byen, skulle nå en buss. Ved fortauskanten står det biler parkert, og i en av bilene sitter det en eldre dame i førersetet. Damen har haka på brystet, og sitter der med lukkede øyne. Jeg fikk meg ikke til å gå forbi, så jeg kakket forsiktig på ruta. Var litt engstelig for at hun var syk eller noe sånt. Men nei, da våknet hun - hadde bare tatt seg en lur, tydeligvis. Jeg smilte til henne, og gikk videre. Men er det egentlig riktig av meg å "bry meg" på denne måten? Hun så faktisk syk ut, syntes jeg da... Det var hun heldigvis ikke. 0 Siter
Gjest ja, man skal bry seg Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ja, klart det var riktig! Hun kunne jo ha vært syk, bevisstløs eller død, for alt du visste! Synes det fint at folk bryr seg litt, jeg. Det er jo uansett ikke helt hverdags å ta seg en lur i bilen midt i sentrum..! 0 Siter
Spirello Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg er også sånn som bryr meg, helt automatisk før ejg får tenkt meg om.. : ) Folk er som regel takknemlige. Er bra at ikke alle er så ego at de ikke gidder å være medmenneskelige.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Bra gjort http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/29/409726.html 0 Siter
sigga Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Synest det er fint at folk bryr seg jeg... Hun skjønte det nok hun også. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ja, det var helt riktig å bry seg. Det SKAL man! Tenk om hun hadde vært syk.. Bra du gjorde det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.