Gå til innhold

Hvitevarer

Anbefalte innlegg

Gjest kombiskap
Skrevet

Jeg trenger et kombiskap kjøl og frys og lurer på om dere har noen gode tips på hva som er billig og bra? Har ikke så mye peiling på slike ting og når jeg var på Elkjøp ble jeg ikke mye klokere så tenkte dere dolere kan hjelpe meg :)

Skrevet

Jeg kjøpte et i min tid av merket Gram. Grunnen til at jeg kjøpte det var at det rommet mange flere liter både i kjøledelen og i frysedelen enn noen av de andre. I tillegg er det veldig smart oppbevaring i døren. Bokser som man kan ta ut. Der har vi bremykt, margarin og smør som vi bruker ofte og derfor finner det lett.

Vi bruker dette skapet enda, selv om vi er en familie nå og det går utrolig mye inn i det. Selv om jeg selvfølgelig kunne tenkt meg et større nå når vi er fire.-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...