Gå til innhold

Ny mobil

Gjest tullerusken

Anbefalte innlegg

Gjest tullerusken
Skrevet

Jeg har lyst på ny mobil og har lest både i VG og Dagbladet at jeg tjener mest i lengden på å kjøpe uten abonnement selv om det er litt dyrt der og da. Hvor kan jeg få kjøpt en mobil uten abonnement billigst mulig? Syns Elkjøp virker dyrt, men har ikke de en slags prisgaranti?

Skrevet

Lefdal har prisgaranti, og er i utgangspunktet billigere enn Elkjøp.

Sjekk her: www.sonyericsson.no

Hvis du er ute etter en SE tlf da, bør holde deg til SE eller Siemens.

Lykke til!

Skrevet

Elkjøps garanti gjelder bare i forhold til andre fysiske butikker, altså ikke nettbutikker.

Du kan fort spare tusenlapper på å kjøpe over nett. Gå inn på kelkoo.no eller dinpris.no og sjekk prisene.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hvis du ikke har noe i mot å handle over nett har de en prisguide her www.amobil.no hvor du kan finne de billigste mobilene.

Gjest tullerusken
Skrevet

Lefdal har prisgaranti, og er i utgangspunktet billigere enn Elkjøp.

Sjekk her: www.sonyericsson.no

Hvis du er ute etter en SE tlf da, bør holde deg til SE eller Siemens.

Lykke til!

tenkte på se men hørt at den er så treig til å skrive meldinger og det er jo i hovedsak det jeg skal bruke den til..

Gjest tullerusken
Skrevet

Hvis du ikke har noe i mot å handle over nett har de en prisguide her www.amobil.no hvor du kan finne de billigste mobilene.

har du noen gang kjøpt over nettet? er litt skeptisk men får se om jeg finner noe som er verdt risikoen..

Gjest tullerusken
Skrevet

Elkjøps garanti gjelder bare i forhold til andre fysiske butikker, altså ikke nettbutikker.

Du kan fort spare tusenlapper på å kjøpe over nett. Gå inn på kelkoo.no eller dinpris.no og sjekk prisene.

har du noen gang kjøpt noe over internett på de sidene? er litt skeptisk nemlig..

Skrevet

har du noen gang kjøpt noe over internett på de sidene? er litt skeptisk nemlig..

Har kjøpt både mobiltelefon, pc-komponenter, spill, musikk, film osv over nettet. Har vel brukt mange titusener av kroner og har hittil ikke opplevd noen problemer. Men sjekk gjerne hva andre sier om nettstedet, mange er useriøse. Søk på google, forbrukerportalen, hardware.no osv. Spør gjerne på forum som DOL.

Skrevet

tenkte på se men hørt at den er så treig til å skrive meldinger og det er jo i hovedsak det jeg skal bruke den til..

Skal telefonen brukes primært til SMS bør du styre unna SE. Mine to siste har vært SE, og jeg har angret på den siste mang en gang. Nå skriver ikke jeg spesielt fort, men telefonen har et utrolig etterslep som irriterer veldig.

Nokia er vel uslåelig til SMS.

Gjest tullerusken
Skrevet

Har kjøpt både mobiltelefon, pc-komponenter, spill, musikk, film osv over nettet. Har vel brukt mange titusener av kroner og har hittil ikke opplevd noen problemer. Men sjekk gjerne hva andre sier om nettstedet, mange er useriøse. Søk på google, forbrukerportalen, hardware.no osv. Spør gjerne på forum som DOL.

har du kjøpt noe fra kelkoo og dinpris da?

Gjest tullerusken
Skrevet

Skal telefonen brukes primært til SMS bør du styre unna SE. Mine to siste har vært SE, og jeg har angret på den siste mang en gang. Nå skriver ikke jeg spesielt fort, men telefonen har et utrolig etterslep som irriterer veldig.

Nokia er vel uslåelig til SMS.

okei.. jeg hadde før en se t200 som jeg syns var helt ålreit, men tok EVIGHETER når det gjaldt å skrive meldinger, men syns egentlig at se har finere design enn nokia og har hørt masse dritt om de nyeste nokiatelefonene så blir nok se eller noe annet :)

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

har du noen gang kjøpt over nettet? er litt skeptisk men får se om jeg finner noe som er verdt risikoen..

Jeg har ikke kjøpt mobil på nett(men mye annet rart), men samboen er av den typen som bytter mobil i hytt og vær og han har kjøpt noen av sine mobiler på nett. Det har aldri vært noe problemer med det, han har også fått returnert hvis han ikke har vært fornøyd.

Skrevet

Jeg kjøper alltid på nett.

Nå sist var det en subsidiert telefon hos tele2 hvor jeg faktisk sparte 1000 kr inkl årsabonnementet, i forhold til tlf-pris uten abo/subsidiering..

Uansett om jeg brukte abonnementet eller ei. Jeg bare betalte det ut, fortsetter å bruke mitt gamle.

Skrevet

De bruker da vanligvis bare linke til andre butikker, og sammenligne priser? Selger ikke selv såvidt jeg vet.

Selv har jeg handlet fra nettbutikken til sense, nettbutikken til tele2, mamoz.no, komplett.no, psdata.no, mpx.no og itbutikken.no

Problemfritt, meget fornøyd.

Skrevet

Dette er sider som gir deg prisene i en del nettbutikker og selger ikke noe selv.

Men har brukt både komplett, ps data, pcutstyr.no og mpx. Billige og god service, ingen problemer med returer heller.

Skrevet

okei.. jeg hadde før en se t200 som jeg syns var helt ålreit, men tok EVIGHETER når det gjaldt å skrive meldinger, men syns egentlig at se har finere design enn nokia og har hørt masse dritt om de nyeste nokiatelefonene så blir nok se eller noe annet :)

Jeg hadde gått for en Siemens, det skal jeg uten tvil ha meg neste gang.

Gjest tullerusken
Skrevet

Jeg hadde gått for en Siemens, det skal jeg uten tvil ha meg neste gang.

okei, jeg har hatt siemens s55 og st55 og begge har det bare vært masse surr med! tastene på s55 falt av etter bare et par måneders bruk og rett som det var skrudde den seg av, dette gjelder også st55. håpløse telefoner og derfor jeg har lyst til å bytte merke BORT fra siemens..

Gjest ikke naiv
Skrevet

Kjøp på QXL.no, billige mob. uten abbonnement...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...