Gjest farmelina Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ordentlig raseriutbrudd! Jeg ble nesten redd! Lurer på hva det var... 0 Siter
Gjest realtytitter Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det er nok hans sanne jeg som bare blir tydeligere. 0 Siter
Gjest farmelina Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det er nok hans sanne jeg som bare blir tydeligere. Raseriet lyste ut av han, og så slo han nesten til henne. Dårlig oppførsel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Uff, ja det der så ikke hyggelig ut. Og som vanlig var det ingen andre som sa noen ting. Men alle som melder seg på må jo være innstilt på at ting kan skje når en såpass liten gruppe blir innestengt i så mange dager. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Gikk inn på DOL for å se om noen hadde kommentert de klippene vi fikk se i dagens episode. Og det var det noen som hadde gitt! Jeg syns at produksjonen må gripe inn og diske Helgi. På meg virket han veldig truende, og det bør ikke tillates. Nå har vi jo ikke sett hele episoden da... Og klipp-og-lim-teknikken bruker jo å funke veldig bra for seertallene. Men dette kan vel ikke lures til å se verre ut enn det er...? Gjett hvem som skal se neste episode!? 0 Siter
Gjest farmelina Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Uff, ja det der så ikke hyggelig ut. Og som vanlig var det ingen andre som sa noen ting. Men alle som melder seg på må jo være innstilt på at ting kan skje når en såpass liten gruppe blir innestengt i så mange dager. Synes det var skikkelig teit av han å kalle henne hore. 0 Siter
Gjest farmelina Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Gikk inn på DOL for å se om noen hadde kommentert de klippene vi fikk se i dagens episode. Og det var det noen som hadde gitt! Jeg syns at produksjonen må gripe inn og diske Helgi. På meg virket han veldig truende, og det bør ikke tillates. Nå har vi jo ikke sett hele episoden da... Og klipp-og-lim-teknikken bruker jo å funke veldig bra for seertallene. Men dette kan vel ikke lures til å se verre ut enn det er...? Gjett hvem som skal se neste episode!? Jeg håper også at oppførselen hans får konsekvenser. Sende han ut i et av kjempehusene, og la han få bli der uten mat til han sier unnskyld i hverfall. 0 Siter
Gjest realtytitter Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Gikk inn på DOL for å se om noen hadde kommentert de klippene vi fikk se i dagens episode. Og det var det noen som hadde gitt! Jeg syns at produksjonen må gripe inn og diske Helgi. På meg virket han veldig truende, og det bør ikke tillates. Nå har vi jo ikke sett hele episoden da... Og klipp-og-lim-teknikken bruker jo å funke veldig bra for seertallene. Men dette kan vel ikke lures til å se verre ut enn det er...? Gjett hvem som skal se neste episode!? Kanskje litt for sent at produksjonen griper inn nå? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Kanskje litt for sent at produksjonen griper inn nå? Jo, det er sant :-) Men håper de GJORDE det under innspillingen da... :-) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ikke at jeg forsvarer oppførselen hans, men hun rotet gjennom hans private ting, og da hadde jeg også blitt forbanna, men han er jo voksen nok til å velge å bruke andre ord da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Synes det var skikkelig teit av han å kalle henne hore. Helt enig, dårlig ord. Men han er islandsk og hva vet vi om hvordan folk på Island snakker til hverandre og om det er like ille å bli kalt det der som her. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De heiste jo det røde flagget på slutten også. Lurer på hvorfor? Denne fyren sa i et tidligere program at barna/et og kjærringa så på programmene,hva skal de tro? Venter i spenning til Fredag! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Helt enig, dårlig ord. Men han er islandsk og hva vet vi om hvordan folk på Island snakker til hverandre og om det er like ille å bli kalt det der som her. Jeg aner ikke hva dere snakker om, ei heller har jeg videre peiling på islandsk kultur, dog tviler jeg på at "hore" har noen annen mening på Island enn i Norge. 0 Siter
Gjest realtytitter Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 De heiste jo det røde flagget på slutten også. Lurer på hvorfor? Denne fyren sa i et tidligere program at barna/et og kjærringa så på programmene,hva skal de tro? Venter i spenning til Fredag! Det kan jo hende de er vant til å bli behandlet sånn selv. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det kan jo hende de er vant til å bli behandlet sånn selv. Uff! Det håper jeg da virkelig de slipper. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det kan jo hende de er vant til å bli behandlet sånn selv. Jeg vil håpe at kjærringa hans ser på, og ser at vi andre i landet her ser for en drittsekk han er. Kanskje hun da tar til fornuft og kvitter seg med kreket. For han er nok ikke bedre hjemme, når han kan vise sånn oppførsel til hele landet. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Helt enig, dårlig ord. Men han er islandsk og hva vet vi om hvordan folk på Island snakker til hverandre og om det er like ille å bli kalt det der som her. Det er ikke noe godt argument. Det er det samme som å si at muslimer som kaller norske jenter for horer gjerne må gjøre det, fordi de i henhold til sin tro mener vi er det når vi går lettkledd om sommeren.... Du får tilpasse deg normer og regler som er for oppførsel i det landet du bosetter deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det er ikke noe godt argument. Det er det samme som å si at muslimer som kaller norske jenter for horer gjerne må gjøre det, fordi de i henhold til sin tro mener vi er det når vi går lettkledd om sommeren.... Du får tilpasse deg normer og regler som er for oppførsel i det landet du bosetter deg. Det var ikke noe argument, det var en mulig forklaring. Muslimer synes vi er horer uansett hva vi synes og mener om det. Lite vi kan gjøre med det før de innser at de lever i middelalderen. Forresten kaller de muslimske kvinner horer også hvis de ikke bruker lange skjørt og hijab. Det er full krig i bakgården her for tiden. Småjenter med hijab kaller voksne mulimske kvinner i vestlige klær for horer. 0 Siter
Gjest nei til helgi Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Synes det var skikkelig teit av han å kalle henne hore. Å kalle damer/jenter hore minner mer om han selv. Han har ikke kontroll over seg selv når han kan ta seg den frihet å si noe så sjofelt, det har han ingen rett til.Han mangler fullstendig respekt for andre mennesker. Fy flate jeg ble provosert, han falt helt til bunns hos meg i allefall. Hore er vel det mest nedverdige ordet du kan bli kalt for. 0 Siter
Gjest søren asså... Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Fikk ikke med meg farmen jeg.. Kan noen oppdatere meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.