org Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg har tenkt å kjøpe inn ny garderobe i disse dager. Det er lenge siden jeg har handlet klær til meg selv. De fleste klærne mine er vel ca 5 - 10 år gamle. Jeg kunne gjerne tenke meg noen tips. Jeg er 33 år, 148 høy og 60 kg. Håret er mørkt, ganske kort. Vil ha klær som gjør at jeg ser litt slankere ut enn realiteten er. Det er dessuten viktig at klærne er "voksne". Jeg ønsker ikke å se ut som en "sen-fjortis", hvis dere skjønner hva jeg mener. Av type er jeg stille og rolig, men kan liksom "glimte til" innimellom. (Nevner det bare, for jeg liker klær som er nedtonet i snitt og farger.) Og dere: Jeg er svært takknemlig for svar! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Liker du flaskegrønn? Jeg kunne tenke meg nye klær selv. Er omtrent som deg i både alder og sinn/skinn. Det kommer jo også litt ann på hvilken prisklasse du har tenkt, men POPIN har masse fine klær eller Voice of Europe. POPIN er jo betjeningen ganske flinke til å hjelpe i tillegg. Ellers har du jo Vero Moda og Byoung. Billige og fine klær synes jeg. Kanskje du ville kledd noe i brunt også? Det er jo litt høstfarger som er in nå for tiden (heldigvis - det er det jeg liker best). Uansett - lykke til. 0 Siter
org Skrevet 29. september 2004 Forfatter Skrevet 29. september 2004 Liker du flaskegrønn? Jeg kunne tenke meg nye klær selv. Er omtrent som deg i både alder og sinn/skinn. Det kommer jo også litt ann på hvilken prisklasse du har tenkt, men POPIN har masse fine klær eller Voice of Europe. POPIN er jo betjeningen ganske flinke til å hjelpe i tillegg. Ellers har du jo Vero Moda og Byoung. Billige og fine klær synes jeg. Kanskje du ville kledd noe i brunt også? Det er jo litt høstfarger som er in nå for tiden (heldigvis - det er det jeg liker best). Uansett - lykke til. Takk, og selv lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.