Gjest matildaa Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Spør dere dolere. Hva ønsker jeg meg til bursdagen mon tro? Kommer ikke på noe. Takk for forslag:) 0 Siter
modesty Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Bøker, mp3-spiller, gavekort på klær, parfyme, smykker, ny veske, gavekort på spa-opphold, ny mobiltelefon, designsolbriller (kanskje litt billere nå utenom sesongen?), feriereise, cder, dvdfilmer, pledd, sminkesaker (evt gavekort i parfymeri), en tur til en dyr og fancy frisør......det er VELDIG mye å ønske seg =) 0 Siter
Lucretia Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 sier noe av hva jeg ønsker meg til jul iallefall, så kanskje du kan ønske deg noe av det også? 1. hurtigmixer/blender 2. digitalt kamera 3. kjøleskapsmagneter (haha, ja faktisk!) kommer ikke på mer i farta. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hørte en god historie i dag om ei som ble spurt om hva hun ønsket seg. "En mann" var svaret. Venninna snakket med ei venninne som visste om en OK singel fyr. Fyren ble invitert i bursdagsselskap, pakket inn i en stor eske og presangen ble overrakt bursdagsbarnet. Og det var jammen full klaff! Kanskje ikke samme kvelden, men etterhvert. Nå er de gift og har to barn :-) Snakk om bra treff! 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 http://www.kidders.com/lf/bt-0165.jpg 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Badekåpe Parmesankvern Reise-TP Oljemaling & lerret Øreringer Kinobilletter 0 Siter
Soria Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Digitalkamera, mobil, trådløs telefon, smykker, klær, tv Det er i hvert fall det jeg ønsker meg 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg er blond og ønsker meg følgelig klær, sko, _brun_ veske (jeg finner _ingen_ på egen hånd), weekend i europeisk by samt en dampende runde mellom laknene utpå kvelden. 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg er blond og ønsker meg følgelig klær, sko, _brun_ veske (jeg finner _ingen_ på egen hånd), weekend i europeisk by samt en dampende runde mellom laknene utpå kvelden. Har du dampstrykejern du? :-) 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg er blond og ønsker meg følgelig klær, sko, _brun_ veske (jeg finner _ingen_ på egen hånd), weekend i europeisk by samt en dampende runde mellom laknene utpå kvelden. Hehe.... 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har du dampstrykejern du? :-) Djezzezzz, nå presterte jeg å knegge av meg selv (ikke for at ikke det skjer rett som det er, men) Altså, korrekt under ditt innlegg: Hehe... 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Djezzezzz, nå presterte jeg å knegge av meg selv (ikke for at ikke det skjer rett som det er, men) Altså, korrekt under ditt innlegg: Hehe... hehe, ja jeg så for meg deg på bursdagen - herlig lykkelig over å få dampet og strøket alle laknene! 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 hehe, ja jeg så for meg deg på bursdagen - herlig lykkelig over å få dampet og strøket alle laknene! Ikke sant? Det er selveste drømmen, å stryke lakener. På bursdagen. Psst, er det noen som stryker lakener nå til dags? Jeg ser at mora mi gjør det, og begriper ikke hvorfor. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har du dampstrykejern du? :-) Det er det da ikke mange her inne som har bruk for etter hva jeg har skjønt og lest. 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ikke sant? Det er selveste drømmen, å stryke lakener. På bursdagen. Psst, er det noen som stryker lakener nå til dags? Jeg ser at mora mi gjør det, og begriper ikke hvorfor. Mødrene våre gjør det, vi gjør det ikke - og døtrene våre kommer antaglig bare til å kaste de etter bruk....! 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 En snekker, en maler, en rørlegger og en murer. Og da kommer det til å bli oppussing - eller eventuelt håndtverksex, alt etter som:-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ikke sant? Det er selveste drømmen, å stryke lakener. På bursdagen. Psst, er det noen som stryker lakener nå til dags? Jeg ser at mora mi gjør det, og begriper ikke hvorfor. Jeg BURDE ha gjort det -for de sengesettene jeg kjøper er så billige at de krøller... MEN, de jersy-strech-lakene - de er bare NYDELIGE å ligge på! 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Mødrene våre gjør det, vi gjør det ikke - og døtrene våre kommer antaglig bare til å kaste de etter bruk....! Skulle ikke forundre meg. 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg BURDE ha gjort det -for de sengesettene jeg kjøper er så billige at de krøller... MEN, de jersy-strech-lakene - de er bare NYDELIGE å ligge på! Hm, hva er _jersy_-strech? Jersey? 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 En snekker, en maler, en rørlegger og en murer. Og da kommer det til å bli oppussing - eller eventuelt håndtverksex, alt etter som:-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.