Gå til innhold

Ønske til bursdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør dere dolere. Hva ønsker jeg meg til bursdagen mon tro? Kommer ikke på noe. Takk for forslag:)

Skrevet

Bøker, mp3-spiller, gavekort på klær, parfyme, smykker, ny veske, gavekort på spa-opphold, ny mobiltelefon, designsolbriller (kanskje litt billere nå utenom sesongen?), feriereise, cder, dvdfilmer, pledd, sminkesaker (evt gavekort i parfymeri), en tur til en dyr og fancy frisør......det er VELDIG mye å ønske seg =)

Skrevet

sier noe av hva jeg ønsker meg til jul iallefall, så kanskje du kan ønske deg noe av det også?

1. hurtigmixer/blender

2. digitalt kamera

3. kjøleskapsmagneter (haha, ja faktisk!)

kommer ikke på mer i farta.

Skrevet

Hørte en god historie i dag om ei som ble spurt om hva hun ønsket seg. "En mann" var svaret. Venninna snakket med ei venninne som visste om en OK singel fyr. Fyren ble invitert i bursdagsselskap, pakket inn i en stor eske og presangen ble overrakt bursdagsbarnet. Og det var jammen full klaff! Kanskje ikke samme kvelden, men etterhvert. Nå er de gift og har to barn :-)

Snakk om bra treff!

Skrevet

Badekåpe

Parmesankvern

Reise-TP

Oljemaling & lerret

Øreringer

Kinobilletter

Skrevet

Digitalkamera, mobil, trådløs telefon, smykker, klær, tv

Det er i hvert fall det jeg ønsker meg :)

Skrevet

Jeg er blond og ønsker meg følgelig klær, sko, _brun_ veske (jeg finner _ingen_ på egen hånd), weekend i europeisk by samt en dampende runde mellom laknene utpå kvelden.

Skrevet

Jeg er blond og ønsker meg følgelig klær, sko, _brun_ veske (jeg finner _ingen_ på egen hånd), weekend i europeisk by samt en dampende runde mellom laknene utpå kvelden.

Har du dampstrykejern du? :-)

Skrevet

Hehe....

Skrevet

Djezzezzz, nå presterte jeg å knegge av meg selv (ikke for at ikke det skjer rett som det er, men)

Altså, korrekt under ditt innlegg:

Hehe...

Skrevet

Djezzezzz, nå presterte jeg å knegge av meg selv (ikke for at ikke det skjer rett som det er, men)

Altså, korrekt under ditt innlegg:

Hehe...

hehe, ja jeg så for meg deg på bursdagen - herlig lykkelig over å få dampet og strøket alle laknene! :)

Skrevet

hehe, ja jeg så for meg deg på bursdagen - herlig lykkelig over å få dampet og strøket alle laknene! :)

Ikke sant? Det er selveste drømmen, å stryke lakener. På bursdagen.

Psst, er det noen som stryker lakener nå til dags? Jeg ser at mora mi gjør det, og begriper ikke hvorfor.

Skrevet

Det er det da ikke mange her inne som har bruk for etter hva jeg har skjønt og lest.

Skrevet

Psst, er det noen som stryker lakener nå til dags? Jeg ser at mora mi gjør det, og begriper ikke hvorfor.

Mødrene våre gjør det, vi gjør det ikke - og døtrene våre kommer antaglig bare til å kaste de etter bruk....!

Skrevet

En snekker, en maler, en rørlegger og en murer.

Og da kommer det til å bli oppussing - eller eventuelt håndtverksex, alt etter som:-)

Skrevet

Jeg BURDE ha gjort det -for de sengesettene jeg kjøper er så billige at de krøller...

MEN, de jersy-strech-lakene - de er bare NYDELIGE å ligge på! :)

Skrevet

Mødrene våre gjør det, vi gjør det ikke - og døtrene våre kommer antaglig bare til å kaste de etter bruk....!

Skulle ikke forundre meg.

Skrevet

Jeg BURDE ha gjort det -for de sengesettene jeg kjøper er så billige at de krøller...

MEN, de jersy-strech-lakene - de er bare NYDELIGE å ligge på! :)

Hm, hva er _jersy_-strech? Jersey?

Skrevet

En snekker, en maler, en rørlegger og en murer.

Og da kommer det til å bli oppussing - eller eventuelt håndtverksex, alt etter som:-)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...