Gjest Synes alt er trist Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Herregud jeg må slutte å falle for folk så lett. Nå har jeg falt pladask for en i klassen min som har dame som han bor med på studenthjemmet og har en unge også. Jeg faller BARE for folk jeg ikke kan få jeg. Det værste er at jeg tror han er interessert i meg også, så det er ikke så lett å glemme det. 0 Siter
muriel Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 GLEM DET!!!! Som du sa sjøl - han har samboer og barn. 0 Siter
Gjest Synes alt er trist Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 GLEM DET!!!! Som du sa sjøl - han har samboer og barn. Jada, jeg VEIT at jeg må glemme det! Men jeg er bare oppgitt fordi jeg ALLTID faller for menn jeg ikke kan få! 0 Siter
Babette Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jada, jeg VEIT at jeg må glemme det! Men jeg er bare oppgitt fordi jeg ALLTID faller for menn jeg ikke kan få! Er du klar over at de er opptatt når du blir interessert i dem? 0 Siter
Gjest Synes alt er trist Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Er du klar over at de er opptatt når du blir interessert i dem? Nei Er vel bare jævlig uheldig da.. 0 Siter
Babette Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Nei Er vel bare jævlig uheldig da.. Antakelig. Men det er ingen grunn til å henge med hodet. Siden du har fått respons, hadde det sikkert blitt noe mellom dere hvis han var fri. Og på den anne side hadde det ikke hjulpet om du var Angelina Jolie, hvis han elsker samboeren og ønsker å bli hos familien. 0 Siter
Gjest Synes alt er trist Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Antakelig. Men det er ingen grunn til å henge med hodet. Siden du har fått respons, hadde det sikkert blitt noe mellom dere hvis han var fri. Og på den anne side hadde det ikke hjulpet om du var Angelina Jolie, hvis han elsker samboeren og ønsker å bli hos familien. Sant det. Uff. Takk for svar. 0 Siter
@bbbb Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Velkommen i klubben, er det fristende å si... Det er helt utrolig, skjer gang på gang med meg også. Ikke rart man forblir singel... Og det er ikke slik at jeg legger meg etter opptatte menn i utgangspunktet, de bare viser seg å være opptatt! Når det er sagt, så er disse opptatte guttene utrolig mottakelige for flørt! Men jeg tillater meg ikke å falle hardt for en opptatt gutt, det blir det bare sorger av. 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Denne karen skal du ligge ufattelig langt unna. Langt. Sånn er det med den saken. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Denne karen skal du ligge ufattelig langt unna. Langt. Sånn er det med den saken. Enig med Favn 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Sånne som deg er underbevisst veldig redd for å binde seg. Jobb med deg selv, så skal du se du finner noen som kan være noe for deg. Denne siste holder du deg unna! 0 Siter
Gjest Synes alt er trist Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Velkommen i klubben, er det fristende å si... Det er helt utrolig, skjer gang på gang med meg også. Ikke rart man forblir singel... Og det er ikke slik at jeg legger meg etter opptatte menn i utgangspunktet, de bare viser seg å være opptatt! Når det er sagt, så er disse opptatte guttene utrolig mottakelige for flørt! Men jeg tillater meg ikke å falle hardt for en opptatt gutt, det blir det bare sorger av. Hmmm ungen bor ikke sammen med han fant jeg ut i dag. Men han har dame, så da så.. Jaja, that is life.. 0 Siter
Gjest lukka te! Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hehe.. ER det ikke det som er så populært å si her inne: "Du lever bare en gang" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.