Gå til innhold

Forelska i en som har samboer og barn..

Anbefalte innlegg

Gjest Synes alt er trist
Skrevet

Herregud jeg må slutte å falle for folk så lett. Nå har jeg falt pladask for en i klassen min som har dame som han bor med på studenthjemmet og har en unge også. Jeg faller BARE for folk jeg ikke kan få jeg. Det værste er at jeg tror han er interessert i meg også, så det er ikke så lett å glemme det.

Gjest Synes alt er trist
Skrevet

GLEM DET!!!!

Som du sa sjøl - han har samboer og barn.

Jada, jeg VEIT at jeg må glemme det! Men jeg er bare oppgitt fordi jeg ALLTID faller for menn jeg ikke kan få!

Skrevet

Jada, jeg VEIT at jeg må glemme det! Men jeg er bare oppgitt fordi jeg ALLTID faller for menn jeg ikke kan få!

Er du klar over at de er opptatt når du blir interessert i dem?

Gjest Synes alt er trist
Skrevet

Er du klar over at de er opptatt når du blir interessert i dem?

Nei :( Er vel bare jævlig uheldig da..

Skrevet

Nei :( Er vel bare jævlig uheldig da..

Antakelig. Men det er ingen grunn til å henge med hodet.

Siden du har fått respons, hadde det sikkert blitt noe mellom dere hvis han var fri. Og på den anne side hadde det ikke hjulpet om du var Angelina Jolie, hvis han elsker samboeren og ønsker å bli hos familien.

Gjest Synes alt er trist
Skrevet

Antakelig. Men det er ingen grunn til å henge med hodet.

Siden du har fått respons, hadde det sikkert blitt noe mellom dere hvis han var fri. Og på den anne side hadde det ikke hjulpet om du var Angelina Jolie, hvis han elsker samboeren og ønsker å bli hos familien.

Sant det. Uff. Takk for svar.

Skrevet

Velkommen i klubben, er det fristende å si... Det er helt utrolig, skjer gang på gang med meg også. Ikke rart man forblir singel... Og det er ikke slik at jeg legger meg etter opptatte menn i utgangspunktet, de bare viser seg å være opptatt! Når det er sagt, så er disse opptatte guttene utrolig mottakelige for flørt! Men jeg tillater meg ikke å falle hardt for en opptatt gutt, det blir det bare sorger av.

Skrevet

Denne karen skal du ligge ufattelig langt unna. Langt. Sånn er det med den saken.

Skrevet

Denne karen skal du ligge ufattelig langt unna. Langt. Sånn er det med den saken.

Enig med Favn

Skrevet

Sånne som deg er underbevisst veldig redd for å binde seg. Jobb med deg selv, så skal du se du finner noen som kan være noe for deg. Denne siste holder du deg unna!

Gjest Synes alt er trist
Skrevet

Velkommen i klubben, er det fristende å si... Det er helt utrolig, skjer gang på gang med meg også. Ikke rart man forblir singel... Og det er ikke slik at jeg legger meg etter opptatte menn i utgangspunktet, de bare viser seg å være opptatt! Når det er sagt, så er disse opptatte guttene utrolig mottakelige for flørt! Men jeg tillater meg ikke å falle hardt for en opptatt gutt, det blir det bare sorger av.

Hmmm ungen bor ikke sammen med han fant jeg ut i dag. Men han har dame, så da så..

Jaja, that is life..

Gjest lukka te!
Skrevet

Hehe.. ER det ikke det som er så populært å si her inne: "Du lever bare en gang"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...