Gjest i word Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg har fire sider skrevet i word som jeg ønsker å skrive ut i A5-format. Jeg skal lage en brosjyre og da ønsker jeg at disse fire sidene skal få plass på et vanlig A4-ark, på begge sider. Hvordan får jeg til dette? 0 Siter
lurenavn Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 1) Utskriftsdriveren kan kanskje ordne dette. 2) Sette arket til landscape og benytte to spalter, og sette ned skriftstørrelsen. Arkstørrelsen settes under file->page layout (tror jeg). PS: bruker ikke word til daglig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Fil - skriv ut - sider: 1,2 - antall sider per ark: 2. Så snur du arket og legger inn i skriveren (du må sikkert eksperimentere for å finne ut hvilken vei du må skrive ut), så gjør du det samme, bare at du skriver side 3,4 i hvilke sider du skal printe ut. Hvis det ikke funker: Fil - utskriftsformat - under skillearket "marger" velger du "2 sider per ark", og under skillearket "papirstørrelse" velger du "liggende" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.