favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 En lite spørsmål: Tåler 'alle' mobiler å ramle i gulv, asfalt og det som verre er? Min har deiset rundt 5-6 ganger og hver gang brister noe i meg... 'neeeeei, der gikk _den_ til helv....'. Men det har den altså ikke gjort *knock on wood* Altså, er 'alle' mobiler sånn? 0 Siter
KaVa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Min telefon er blitt mistet i gulvet maaaange ganger, siklet på av baby, tråkket på av storebror på fem - men funker fremdeles glimrende :-) 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 Min telefon er blitt mistet i gulvet maaaange ganger, siklet på av baby, tråkket på av storebror på fem - men funker fremdeles glimrende :-) Ok, da er den saken grei. Jeg orker bare ikke tanken på ny og svindyr runde for å opprettholde kontakten med omverdenen. Hvorfor er i grunnen mobiler så dyre? De er jo så små? ;-) 0 Siter
modesty Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ok, da er den saken grei. Jeg orker bare ikke tanken på ny og svindyr runde for å opprettholde kontakten med omverdenen. Hvorfor er i grunnen mobiler så dyre? De er jo så små? ;-) De er dyre fordi de skal tåle mye..=) 0 Siter
Gjest hannah91 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ok, da er den saken grei. Jeg orker bare ikke tanken på ny og svindyr runde for å opprettholde kontakten med omverdenen. Hvorfor er i grunnen mobiler så dyre? De er jo så små? ;-) hehe de er jo dyre nettopp fordi de er små, jo mindre de er jo mer koster de! 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 hehe de er jo dyre nettopp fordi de er små, jo mindre de er jo mer koster de! Aha, men da blir det jo balanse... stor lommebok/liten mobil -- liten lommebok/stor mobil. Greit å få det på plass! 0 Siter
Gjest hannah91 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Aha, men da blir det jo balanse... stor lommebok/liten mobil -- liten lommebok/stor mobil. Greit å få det på plass! virker i hvert fall slik at du betaler for at den er liten 0 Siter
nanna Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Min har også gått på endel smeller, men den funker som bare søttan. Nokia 3510i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.