Gå til innhold

En satt, gammel mann på 26-27 år?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønn type! I grunnen litt ekkelt at han ønsker flere av Sandras type, liker best småjenter kanskje?

Skrevet

Skjønn type! I grunnen litt ekkelt at han ønsker flere av Sandras type, liker best småjenter kanskje?

Sånt kan man ikke tenke høyt! :)

Skrevet

Har aldri møtt en fyr i tjue-årene som er satt ;o)

Gammel også? ;-)

Skrevet

Jeg er enig i at Kjartan er for gammel og ukul for Idol-konseptet.

Ikke dermed sagt at såkalt "gamle" folk ikke kan være musikere - snarere tvert i mot!!! Men idol-konseptet er noe annet.

Og før noen kaster seg over meg: Jada, jeg veeet at han vant og at folket ville ha ham og blablabla..

Skrevet

Jeg er enig i at Kjartan er for gammel og ukul for Idol-konseptet.

Ikke dermed sagt at såkalt "gamle" folk ikke kan være musikere - snarere tvert i mot!!! Men idol-konseptet er noe annet.

Og før noen kaster seg over meg: Jada, jeg veeet at han vant og at folket ville ha ham og blablabla..

Hva sier IDOL-konseptet som har feilet med Kjartan da?

Skrevet

Hva sier IDOL-konseptet som har feilet med Kjartan da?

IDOL-konseptet er jo til for å oppkonstruere en popstjerne. Det er i utgangspunktet ikke et konsept som skaper cred hos de som deltar - det må de i såfall bevise ekstra.

Oppkonstruerte popstjerner er vel og bra, det (for de som liker sånt), men det er jo ikke så vanlig at de nærmer seg 30 når de slår gjennom. Det blir liksom litt triste greier, synes jeg.

Målgruppen til denslags tyggegummiststjerner er unge jenter, hovedsaklig fjortiser og enda litt yngre. Det er en utro målgruppe som kaster fra seg idolene sine som gårsdagenes aviser dersom de ikke klarer å holde tritt med kulheten. Og let´s face it: Jo yngre du er, desto lenger har du mulighet til å vare som idol for den aldersgruppa.

Skrevet

Ja, det var jo det jeg også tenkte. "Særpreg", kaller han det visst. Folk flest kaller det vel pubertet.

Skrevet

Mulig han er en idiot. Men som artister kommer neppe hverken kjartan eller kurt til å vare særlig lenge.

"..........................."

Skrevet

Jeg skjønner iallfall hva han mener når det gjelder Sandra. Hun har et helt spesielt blikk og er den rette blandingen av uskyldig og forførerisk. Synd at hun synger surt, men det kan jo rette seg med tida. Hun har en sensuell og smektende stemme og er fin å se på.

Det er noe litt gammelmodig og småkjedelig ved Kjartan.

Skrevet

Jeg skjønner iallfall hva han mener når det gjelder Sandra. Hun har et helt spesielt blikk og er den rette blandingen av uskyldig og forførerisk. Synd at hun synger surt, men det kan jo rette seg med tida. Hun har en sensuell og smektende stemme og er fin å se på.

Denne Sandra er så sukkersøt så mine småjenter vrir seg...

Skrevet

Datteren min på 10 tålte henne ikke... Hun hadde mer sansen for hun mørker, med "Kurt-tenner", husker ikke hva hun het..

Sønnen min på 14 orket ikke Sandra, han sa at t.o.m hans egen søster virket mer oppegående enn henne, og det er ikke ofte han sier...:-)

Skrevet

Som en VG-anmelder skrev: Hun er så blid og god at du kan smøre henne direkte på brødskiva.

Jeg synes hun er en skikkelig godklump.

Skrevet

Nå var det veldig mange som stemte på Kjartan, og det må det jo være en grunn til. Og den er: Han er 100% bedre enn alle de andre, både når det gjelder utseende og stemme.

Sandra hadde vært et garantert blaff, som hadde forsvunnet raskt. Ingen kan vel med hånden på hjerte si at hun kunne synge. Sjarm, men ikke stemme, det holder ikke lenge!!!

Skrevet

Nå var det veldig mange som stemte på Kjartan, og det må det jo være en grunn til. Og den er: Han er 100% bedre enn alle de andre, både når det gjelder utseende og stemme.

Sandra hadde vært et garantert blaff, som hadde forsvunnet raskt. Ingen kan vel med hånden på hjerte si at hun kunne synge. Sjarm, men ikke stemme, det holder ikke lenge!!!

Ja, Kjartan sang mye bedre enn Sandra, det er jeg enig i. Men får hun hjelp til å utvikle stemmen, har hun så avgjort potensiale. Denne gangen var hun for fersk. Jeg sier altså ikke at hun burde ha vunnet.

Utseendet går det ikke an å diskutere. Det er en smaksak.

Skrevet

Ser ikke ut til at det er noe vits i for deg og meg å se idol neste gang, flisa :o(

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt på samme måte som Milde hvis jeg hadde vært jurymedlem. De skal jo tjene penger. Klart de helst ønsker purunge lettpåvirkelige babes de kan jobbe videre med, og aller helst lansere i utlandet.

Kjartan er jo rene oldisen sammnlignet med unge Sandra. Han er glemt lenge før den neste vinneren kåres. Han er hverken flink, pen eller sjarmerende nok til å gjøre det skarpt. Jeg får karaokebar-assosiasjoner av fyren. Det kan umulig være bra?

Han er satt. Det vil aldri komme noe originalt fra den kanten. Om femten år synger han på puben i Sandnes, skryter av at han en gang i tida var kjendis, og scorer med ei av de halvgamle kjerringene som var ung og lovende og dånte da han sang seg til seier i Idol-2004.

Skrevet

Mulig han er en idiot. Men som artister kommer neppe hverken kjartan eller kurt til å vare særlig lenge.

"..........................."

Enig når det gjelder Kjartan.

Og jeg mente lenge det samme om Kurt. Men nå har den nye plata (singelen, kanskje ?) fått så sinnsykt god kritikk, Kurt tilbake til røttene, ekte osv osv osv. Så nå er jeg en smule spent.

Fyren synger jo kjempebra - og hvis han i tillegg har bra låter, så kanskje.

Trodde aldri jeg skulle si det her....

Skrevet

Enig når det gjelder Kjartan.

Og jeg mente lenge det samme om Kurt. Men nå har den nye plata (singelen, kanskje ?) fått så sinnsykt god kritikk, Kurt tilbake til røttene, ekte osv osv osv. Så nå er jeg en smule spent.

Fyren synger jo kjempebra - og hvis han i tillegg har bra låter, så kanskje.

Trodde aldri jeg skulle si det her....

"Kurt tilbake til røttene"

Heh-heh. Hvilke "røtter" er det han har som kan være interessant for musikken? :-)

Men ja, han synger bra. Bare synd han synger bare dritt.

"..............................."

Skrevet

"Kurt tilbake til røttene"

Heh-heh. Hvilke "røtter" er det han har som kan være interessant for musikken? :-)

Men ja, han synger bra. Bare synd han synger bare dritt.

"..............................."

Tror de mente før-Idol-tid - eller kanskje de ikke akkurat brukte det uttrykket, når jeg tenker meg om... men det er jo det de pleier å bruke, så derfor... ;)

Enig i at han synger "bare dritt". Men hvis han slutter å synge bare dritt, kan det hende jeg kjøper plata hans.

Men jeg kommer ALDRI til å kjøpe en Kurt-dvd. Orker ikke se for mye på glippa hans mellom tenna (som noen synes er sjarmerende - vet det :) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...