Gå til innhold

En satt, gammel mann på 26-27 år?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror de mente før-Idol-tid - eller kanskje de ikke akkurat brukte det uttrykket, når jeg tenker meg om... men det er jo det de pleier å bruke, så derfor... ;)

Enig i at han synger "bare dritt". Men hvis han slutter å synge bare dritt, kan det hende jeg kjøper plata hans.

Men jeg kommer ALDRI til å kjøpe en Kurt-dvd. Orker ikke se for mye på glippa hans mellom tenna (som noen synes er sjarmerende - vet det :) )

Man skal jo gjerne ha et litt mer enn vanlig godt øre for en artist hvis man skal ha noen interesse av å se på vedkommende også. Normalt holder det med lyd :-)

"..............................."

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt på samme måte som Milde hvis jeg hadde vært jurymedlem. De skal jo tjene penger. Klart de helst ønsker purunge lettpåvirkelige babes de kan jobbe videre med, og aller helst lansere i utlandet.

Kjartan er jo rene oldisen sammnlignet med unge Sandra. Han er glemt lenge før den neste vinneren kåres. Han er hverken flink, pen eller sjarmerende nok til å gjøre det skarpt. Jeg får karaokebar-assosiasjoner av fyren. Det kan umulig være bra?

Han er satt. Det vil aldri komme noe originalt fra den kanten. Om femten år synger han på puben i Sandnes, skryter av at han en gang i tida var kjendis, og scorer med ei av de halvgamle kjerringene som var ung og lovende og dånte da han sang seg til seier i Idol-2004.

Men hvem tror du stemte han fram da?

Skrevet

Men hvem tror du stemte han fram da?

Det at mange stemte på ham betyr ikke at de så et enormt utviklingspotensial. Jeg tror han vant fordi han var lur nok til å framstå som ydmyk og hyggelig. Damer smelter for sånt, og det er vel stort sett damer i alle aldre som ringer inn og stemmer.

Synd at ikke kjønnsfordelingen er mer jevn. Det skal godt gjøres for ei jente å vinne.

Skrevet

Det at mange stemte på ham betyr ikke at de så et enormt utviklingspotensial. Jeg tror han vant fordi han var lur nok til å framstå som ydmyk og hyggelig. Damer smelter for sånt, og det er vel stort sett damer i alle aldre som ringer inn og stemmer.

Synd at ikke kjønnsfordelingen er mer jevn. Det skal godt gjøres for ei jente å vinne.

Publikum er vel sjeldent mannfolk - så hvorfor skal da en jente vinne?

*dukker*

Skrevet

Publikum er vel sjeldent mannfolk - så hvorfor skal da en jente vinne?

*dukker*

:-) Jammen jentene trenger vel også forbilder, ikke bare noe å sikle etter. Jeg kan komme på ganske mange kvinnelige artister som slår an hos ungjentene, men alle disse er vel "designerartister", skreddersydd for å passe som forbilder for unger som prøver å finne seg sjæl.

Jeg kan ikke helt se for meg at en ung jente fra Gjøvik uten sceneerfaring skal kunne klare det samme. Da er det lettere for en gutt. Som sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...