Gå til innhold

Angre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en jakke idag men er ikke fornøyd med den og lurte på om det er mulig å lever den tilbake og få pengene tilbake? Har ikke brukt jakka og betalte med kort. Har kvittering

Skrevet

Sannsynligvis får du bare en tilgodelapp tilbake. Hvis du skal ha pengene tilbake må du deponere. Men det er jo noen kjeder som har x-antall dagers åpent kjøp, og da får du pengene tilbake. Men det skal stå på kvitteringen.

Hilsen

Skrevet

Sannsynligvis får du bare en tilgodelapp tilbake. Hvis du skal ha pengene tilbake må du deponere. Men det er jo noen kjeder som har x-antall dagers åpent kjøp, og da får du pengene tilbake. Men det skal stå på kvitteringen.

Hilsen

deponere?

Skrevet

deponere?

Hvis du deponerer på en vare har du rett til å komme tilbake med varen innen avtalt tid og få pengene tilbake.

Ofte får man bare deponere for en dag eller to.

Hilsen

Skrevet

jeg gjorde sånn med en ransel -10 minutter etter jeg kjøpte den - for 2 butikker bortenfor hadde de samme sekken med 33% avslag - dama skjønte meg godt og jeg fikk pengene tilbake :)

Skrevet

De fleste butikker (iallefall kjddebutikkene) opererer med 10 dagers åpent kjøp. Det betyr at om du har kvittering og ikke har brukt varen får du pengene igjen. ( i værste fall får du tilgodelapp)

Skrevet

Du KAN få pengene tilbake, dersom butikken er snill. De fleste vil nok gi deg en tilgodelapp. Men du har ikke KRAV på hverken penger eller tilgodelapp - men det er verdt et forsøk!

Skrevet

Svært mange butikker yter denne servicen, men de er ikke pliktet til det. Tror imidlertid at alle synes der er greit om du bytter til en annen vare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...