Gå til innhold

Jeg har vært på Lidl

Anbefalte innlegg

Skrevet

- og det var gøy.

Kjøpte Freeway Cola, 2 liter til kr 6,90. Pærecider til 19,90 og en slags kullsyreholdig epledrikk med 60% fruktsaft, 2 liter til 15,90. Alle var ææsj, pføy.

Så kjøpte jeg et godt grovbrød med masse frø og greier, "Kvernhusbrød", billig, 6,50.

Siriuspeanøttene i 500 grams pose til kr 11,90 var også helt ok, selv om det ikke var Polly.

En 200 grams sjokoladeplate med nøtter, smakte bare kakao, kr 17,90.

20 bind med vinger til 13,90 var greie nok.

En stor flaske med sånn glassrens, standard til 15,90 (i stedet for Jif Universal) ok.

Goudaost i store skiver, til kr 29,90 for 400 gram, den var god.

Så kjøpte jeg en pakke filtermalt kaffe, merke "Gold" veldig finmalt, litt rar. Kr 15,90 for 500 gram. De hadde en som var mye billigere også, men den turte jeg ikke å prøve.

Tøymykner, 1 1/2 liter til 19,90, spent på hvordan den er. De hadde 2,25 kg vaskepulver der også, til 29,90, men ingen parfymefri, så jeg ville ikke ha det.

Det var mye rart å se på og en time gikk ganske fort.

Har lyst til å høre hva dere har kjøpt :-)

Gjest Oslo-området
Skrevet

Vet ikke hvor de er hen engang, jeg. Hvor holder de til?

Gjest Ja til Lidl
Skrevet

Nå har jeg handlet på Lidl en hel uke, så jeg er rene eksperten nå. :-)

La meg se ...

Jeg elsker den der epledrikken du sier er pyton. Har gått noen liter av den her hos oss siste uka.

Tøymykeren er god.

Maskinoppvasktablettene var helt knall, faktisk.

De har noe kyllingpålegg, kokt kyllingfilet tror jeg det heter, som er skikkelig deilig.

Skivet gouda i store, tykke skiver er kjempegodt.

Hvit sjokolade med nøtter og krisp. Livsfarlig for sånne som meg som bare elsker hvit sjokolade.

Kyllingnuggets er virkelig kylling, ikke sånne malte greier som man ellers får her i Norge.

De stekte, frosne kyllingfiletene er gode. Samme gjelder de knallbillige fiskepinnene.

Alldeles nydelig remulade har de også. Sånne grønne flasker.

Ellers mye godt, spennende og nytt pålegg.

Prøvde Cola light, den likte jeg definitivt ikke.

Valnøttisen var god, men litt søt.

Så, det var vel gjengangerne mine. :-) Forskningen fortsetter for fullt.

Skrevet

Nå har jeg handlet på Lidl en hel uke, så jeg er rene eksperten nå. :-)

La meg se ...

Jeg elsker den der epledrikken du sier er pyton. Har gått noen liter av den her hos oss siste uka.

Tøymykeren er god.

Maskinoppvasktablettene var helt knall, faktisk.

De har noe kyllingpålegg, kokt kyllingfilet tror jeg det heter, som er skikkelig deilig.

Skivet gouda i store, tykke skiver er kjempegodt.

Hvit sjokolade med nøtter og krisp. Livsfarlig for sånne som meg som bare elsker hvit sjokolade.

Kyllingnuggets er virkelig kylling, ikke sånne malte greier som man ellers får her i Norge.

De stekte, frosne kyllingfiletene er gode. Samme gjelder de knallbillige fiskepinnene.

Alldeles nydelig remulade har de også. Sånne grønne flasker.

Ellers mye godt, spennende og nytt pålegg.

Prøvde Cola light, den likte jeg definitivt ikke.

Valnøttisen var god, men litt søt.

Så, det var vel gjengangerne mine. :-) Forskningen fortsetter for fullt.

Gøy å høre om andres erfaringer :-) Er ikke vant med slikt vareutvalg og det er spennende å teste ut nye ting.

Jeg kjøpte forresten noen yoghurter også. I butikken her koster sånne vanlige Tineyoghurter ca 5 kr for 175 ml. På lidl fikk jeg 250 ml for kr 3,90. De var helt ok, synes jeg.

Gjest Ja til Lidl
Skrevet

Gøy å høre om andres erfaringer :-) Er ikke vant med slikt vareutvalg og det er spennende å teste ut nye ting.

Jeg kjøpte forresten noen yoghurter også. I butikken her koster sånne vanlige Tineyoghurter ca 5 kr for 175 ml. På lidl fikk jeg 250 ml for kr 3,90. De var helt ok, synes jeg.

Å ja, jeg glemte å nevne jordbæryouhurten hos Lidl (den 250 gr. boksen). Den er kjempegod, mye bedre enn Tine sin.

Jeg også liker tanken på et annet utvalg. Jeg kan få pizza Grandiosa alle andre steder, på Lidl vil jeg ha annet. Og jeg gidder selvsagt ikke handle ting jeg ikke liker der heller. :-)

Kizza1365380506
Skrevet

Nåja, la oss ikke tas med bukesene nede.

Litt god gammeldags bondefornuft er godt å ha i bakhodet. Det er bra for småbarnsfamilier at det er en billigkjede i nærheten. Vi voksne vil ha kvalitet fremfor kvantitet så...

Det er tidlig ennå. Så langt har det vist seg å være feil alt som har blitt sagt. Lidl har ikke åpnet i nærheten av oss men de bygger i nærheten.

Time Will Show.

Mvh

Skrevet

Fikk ikke noen med meg da de åpnet Lidl. Vil sjekke om de har noe spennende mat. Kolleger sa at alt var ikke billigere enn på Rema. Jeg regner ikke med å spare penger, for jeg må gjennom en dyr bom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...