Gjest Timari Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 har undret meg over dette. virker som om de godtar nesten alt mulig. vet om en som fikk lov til å hete værsågod. Ville jeg feks fått noen problemer med å få folkeregisteret til å forandre navnet mitt til Timari? 0 Siter
Gjest navnet skjemmer ingen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Espen Thoresen har fått "lov" til å hete Espen Thoresen Hværsaagod, - er det ham du tenker på? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Espen Thoresen har fått "lov" til å hete Espen Thoresen Hværsaagod, - er det ham du tenker på? ja det var han ja. hvor går grensen for hva en får lov til å kalle seg? det var visst en som fikk lov til å kalle seg Gudergod også 0 Siter
flisa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 ja det var han ja. hvor går grensen for hva en får lov til å kalle seg? det var visst en som fikk lov til å kalle seg Gudergod også jeg skal hete Kremfløte snart! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 ja det var han ja. hvor går grensen for hva en får lov til å kalle seg? det var visst en som fikk lov til å kalle seg Gudergod også Det er løsnet mye på navneloven de siste årene, men det er vel lettere å få merkelige etternavn enn oppkonstruerte fornavn tror jeg. Men det er jo bare å kontakte folkeregisteret, få et søknadsskjema og prøve! 0 Siter
Gjest .... snillpike ... hehe Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 jeg skal hete Kremfløte snart! Da vil jeg hete ".... snillpike ,,,, 0 Siter
Gjest navnet skjemmer ingen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 ja det var han ja. hvor går grensen for hva en får lov til å kalle seg? det var visst en som fikk lov til å kalle seg Gudergod også Her finner du litt om reglene angående navneskifte: http://www.likningskontoret.oslo.no/ligning/sos.htm Timari bør ikke være så vanskelig å trumfe gjennom. 0 Siter
asterix Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Eller kanskje Timarit? *ler så jeg rister* ("inside joke" for islendinger o.a som skjønner den) 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er det ikke en som har skiftet navn til Dot Com også? Kineser eller no...? mener å ha hørt det. Mye morsomt. Eks'en min bytta navn til Ravn for få år siden uten problem. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 det ville aldri falt meg inn å kalle meg Timari i RL 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 det ville aldri falt meg inn å kalle meg Timari i RL Ironisk var det neppe. Ordet du vil frem til er nok hypotetisk. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Eller kanskje Timarit? *ler så jeg rister* ("inside joke" for islendinger o.a som skjønner den) Forklar det til oss andre også, da! *nysgjerrig* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ironisk var det neppe. Ordet du vil frem til er nok hypotetisk. noen kontaktet meg og spurte om jeg mente dette seriøst ,derfor måtte jeg opplyse om at det var hypotetisk 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Espen Thoresen har fått "lov" til å hete Espen Thoresen Hværsaagod, - er det ham du tenker på? Han prøvde først å bytte til Espen Thoresen Gratulerer, men det fikk han ikke lov til. Så der går i alle fall grensen Men Hværsågod skled gjennom, av en eller annen merkelig grunn. Synes det er morsomt, jeg ! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 I noen tilfeller er det enkelt, i andre tilfeller er det vanskelig. Jeg har f.eks. nettopp skiftet fornavn til Clint. Dette var andre valget mitt etter R2D2. Som jeg for øvrig ikke fikk igjennom. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tia Maria? kjenner ei som heter Tea Marie - hun er 11 år... 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 kjenner ei som heter Tea Marie - hun er 11 år... Hun bor ikke der jeg bodde før, vel? Husker ei Thea Marie (riktignok med h i Thea), som vel må være rundt 11 år nå. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Hun bor ikke der jeg bodde før, vel? Husker ei Thea Marie (riktignok med h i Thea), som vel må være rundt 11 år nå. Tja, det spørs jo helt hvor du bodde før det da! hehe - hun bor på en går som har samme navn som etternavnet hennes og begynner på F :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Tja, det spørs jo helt hvor du bodde før det da! hehe - hun bor på en går som har samme navn som etternavnet hennes og begynner på F :-) Bodde på Jessheim før. Da er det nok ei annen jente. De bodde ikke på gård de jeg kjente, og etternavnet begynte ikke på F. Det ville vel vært litt for utrolig også *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.