Gå til innhold

hilsen ifm dødsfall

Anbefalte innlegg

Gjest hansen og dysvik
Skrevet

Hva kan man gi som en liten hilsen til en som har mistet mannen sin? de ønsker ikke blomster til begravelsen men en pengesum som skal gå til et formål, men jeg har lyst til å gi noe i tillegg til dette..

Gjest fin hilsen som "varer"
Skrevet

Jeg fikk en fin diktsamling - dikt om sorg - da jeg mistet mammaen min. Det satte jeg veldig pris på :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor godt du kjenner henne, så det er ikke sikkert det passer. Jeg tenker det kunne vært fint å stikke innom med et fat med hjemmebakt brød, rundstykker, noe annet å tygge på og en diktsamling, som du fikk råd om her. Selv om matlysten ikke er stor etter at hun har mistet mannen sin, så vil det sikkert smake med god mat og omsorg.

Dersom du skriver et personlig brev, er jeg sikker på at det også vil varme. Det er ikke så mange som våger å forsøke å formulere noe av frykt for å støte. Jeg tror taushet støter mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...