Gå til innhold

Ørevoks hos partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om dette? Hvis du til "stadighet" ser at partneren din har litt ørevoks i ørene? Sier du noe? Lar du være å tenke på det?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg håper MIN partner forteller meg det hvis jeg har ørevoks i ørene mine. Jeg forteller det hvis jeg ser han har det.

Så vet du det kjæresten min!

Gjest ørevox er æsj
Skrevet

Ja, jeg gir beskjed sporenstreks! Andre ser det jo også!

Såpass må man kunne gjøre for hverandre :)

Skrevet

følg etter ham/henne når h*n går på badet, finn fram q-tips og "vask" din egne ører, og overekk et par q-tips til ham/henne også. Og smil eller fleip "nå er det på tide å rense ørene våre" e.l.

Hvis du ikke er komfortabel med å si det rett ut...

Skrevet

Jada, sier i fra. Tror nok den andre setter pris på det, er jo ikke gøy å oppdage det etter alle sammen...:)

Bare vært forsiktig med q-tisp!! Man kan komme for langt og skade trommehinnen. Og jo mer man dytter med q-tips, jo lengre inn kommer voksen. Og da blir det helt tett, og man hører dårligere!

Klem!

Gjest digge greier
Skrevet

Jeg synes det er så kult med masse ørevoks så jeg sier ikke ifra. Venter til det blir veldig mye, da angriper jeg med q-tips og koooser meg med ørevoksen hans.

Skrevet

Hvordan ser man at noen har ørevoks i ørene ? Det pleier da ikke å ligge så langt ut at de synes, vel ?

Ikke hos min mann i alle fall, men jeg ville uten tvil sagt fra dersom det hadde gjort det !

Skrevet

Hadde jeg sett det, ville jeg sikkert nevnt at det var på tide å vaske ørene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...