Hamon Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hva syns dere om dette? Hvis du til "stadighet" ser at partneren din har litt ørevoks i ørene? Sier du noe? Lar du være å tenke på det? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg håper MIN partner forteller meg det hvis jeg har ørevoks i ørene mine. Jeg forteller det hvis jeg ser han har det. Så vet du det kjæresten min! 0 Siter
Gjest ørevox er æsj Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg gir beskjed sporenstreks! Andre ser det jo også! Såpass må man kunne gjøre for hverandre 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 følg etter ham/henne når h*n går på badet, finn fram q-tips og "vask" din egne ører, og overekk et par q-tips til ham/henne også. Og smil eller fleip "nå er det på tide å rense ørene våre" e.l. Hvis du ikke er komfortabel med å si det rett ut... 0 Siter
Dory Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jada, sier i fra. Tror nok den andre setter pris på det, er jo ikke gøy å oppdage det etter alle sammen... Bare vært forsiktig med q-tisp!! Man kan komme for langt og skade trommehinnen. Og jo mer man dytter med q-tips, jo lengre inn kommer voksen. Og da blir det helt tett, og man hører dårligere! Klem! 0 Siter
Gjest digge greier Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg synes det er så kult med masse ørevoks så jeg sier ikke ifra. Venter til det blir veldig mye, da angriper jeg med q-tips og koooser meg med ørevoksen hans. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hvordan ser man at noen har ørevoks i ørene ? Det pleier da ikke å ligge så langt ut at de synes, vel ? Ikke hos min mann i alle fall, men jeg ville uten tvil sagt fra dersom det hadde gjort det ! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hadde jeg sett det, ville jeg sikkert nevnt at det var på tide å vaske ørene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.