Gjest Mariaaah Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hei, jeg har lyst på en ny joggebukse. En helt enkel, svart en, gjerne Adidas eller Nike, eller noe i de duren. Men jeg har tidligere erfart at det blir so utrolig postete, baggete, stygge i rumpa! Noen som vet hvor jeg kan finne en joggebukse som ikke ender med at jeg ser ut som jeg har DEN ræva etter å ha gått med den noen ganger? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hvis du med joggebukse mener bukse mener bukse i slikt collegegenser-stoff, så blir det ofte knær og rumpe i disse, hvis du ikke kjøper en skikkelig god kvalitet. Billige er ikke å anbefale. Ellers er jo vanlige treningsbukser fra Adidas, Nike og de vanlige leverandørene i slikt vanlig slett/blankt treningsdressstoff helt fine. Holder passformen og er nesten ikke mulig å slite ut. Så sant du ikke sliter rumpa på svaberga, klater i fjell og trær og slikt med den da. 0 Siter
monass Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har en sort Mexx Sport treningsbukse som er tettsittende, men super-elastisk. Veldig bra. Har også "vanlig" Adidas treningsbukse som er bra. De holder begge fasongen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.