Gå til innhold

FU: Hvilken sjokolade kjøper du aldri?

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• nanna

4

• @bbbb

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

NERO smaker dritt: Tenk deg at du røsker sålen av en gammel joggesko, lakker den med noe gulvlakk fra et spann du fant i kjelleren og prøver å spise den. Nero er verre - mye verre. Hvem som fant ut at Nidar skulle lage en sjokolade basert på en komplett uspiselig kjerne av noe lakrislignende ræl seigere enn en gammel syk hund, ja det vet ikke jeg - men vedkommende burde sendes på mentalsykehus umiddelbart, med en resept på noe meget beroligende. Denne sjokoladen er rett og slett så vond at man hiver etter pusten etter å ha kjempet noen minutter for å få av en bit og tygd litt på den (om man ikke har med saks, kniv eller meisel/slegge). Man skulle jo tro at en sjokolade med det keiserlige navnet Nero skulle kunne smake i alle fall tilnærmet like keiserlig, men det viser seg jo å være ren bløff, eller verre: Skamløs ironi. Man føler seg så lurt etter å ha kjøpt en Nero at det burde være krisemottak for uheldige kunder i enhver kommune der denne vederstyggeligheten blir solgt, samt tilbud om full pumping og tarmskylling ved nærmeste hospital.

Ellers kommer TROIKA på en solid andreplass over verstingene. Man blander da ikke sånt "syltetøy" gørr med sjokolade!! * Fysj *

Nå MÅ jeg bare kjøpe meg en NERO for å sjekke sannhetsgehalten i innlegget ditt! :)

Skrevet

Ja det må det være, både Nero og Troika er jo ganske så gode. Mere sjokolade med lakris i mener jeg. Trist at isen med lakris forsvant også.

I Sverige finnes det soft is med lakris strø (nam nam)

Skrevet

hehe, men skyld ikke på meg når du kaster den i søppelen - Du er herved advart ;-)

Skrevet

Karamell er mye bedre enn sjokolade...

usj!

Da kan du få karamellen, så kan eg ta sjokoladen. Da blir vi vel begge nøgde?

Nei, karamell - det er godt kun i karamellpudding. Ellers står eg over.

Gjest papirtiger
Skrevet

Appelsinsjokolader (fysj og fy!).

ja fysj. Man blander ikke sjokolade og appelsin. De tilhører hver sin verden, og er gode hver for seg. Aldri sammen. Aldri.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, den er det - og jeg er enig - den er ikke god. Hobby er i sølvpapir, er dritgod med hvit skum og rød gele - og BØYBAR! hehe

Hobby er vel banansjokolade? Hvit skum og gul banangørre?

Synes forøvrig troika er veldig god..

Skrevet

ja fysj. Man blander ikke sjokolade og appelsin. De tilhører hver sin verden, og er gode hver for seg. Aldri sammen. Aldri.

Dette er ikke sjokolade, men en annen kombinasjon som gir meg frysninger:frisk/hermetisk frukt og nøtter...

Fruktsalat: nam. Nøtter: ganske nam. Fruktsalat med nøtter: avskyelig! (Samme blir det med fruktkake med nøttebunn...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...