Gå til innhold

Lyden min er borte. Virus?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg noen!
Skrevet

Helt sånn plutselig har lyden på pc'en min blitt borte, kan det være et virus som har forårsaket det? Eventuelt hva annet kan grunnen være? Kan jeg få gjort noe med det?

Gjest kontrollpanel
Skrevet

Det skjedde hos meg også. Jeg måtte inn på kontrollpanelet på min datamaskin, og fjerne Mute som sto der. Da virket lyden igjen. Jeg vet fortsatt ikke hvordan problemet oppstod, men nå virker det fint.

Gjest Hjelp meg noen...
Skrevet

Har du prøvd å restartet maskinen=

ja, mange ganger... hjelper ikke! Men takk for forslaget!

Gjest Hjelp meg, noen...
Skrevet

Det skjedde hos meg også. Jeg måtte inn på kontrollpanelet på min datamaskin, og fjerne Mute som sto der. Da virket lyden igjen. Jeg vet fortsatt ikke hvordan problemet oppstod, men nå virker det fint.

På "lyder og multimedia"? Fant ingen muteknapp der, men alle innstillinger ser ut som at de er riktige... Snodig! Takk for forslaget iallfall!

Skrevet

Når lyden min er borte, er det som regel fordi at katten har vært bak maskinen og rotet med kablene ;-) Kanskje burde jeg ha kalt henne for Virus?

Skrevet

Når lyden min er borte, er det som regel fordi at katten har vært bak maskinen og rotet med kablene ;-) Kanskje burde jeg ha kalt henne for Virus?

Du har vel mus der så det er forståelig.

Skrevet

på menylinja di, i høyre hjørne, har du et symbol som ligner en høytaler, eller no sånt... dobbelklikk på den, der finner du innstillingene du er ute etter, visst Mute er merket av der, ja se da har du løst mysteriet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...