Gjest Hjelp meg noen! Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Helt sånn plutselig har lyden på pc'en min blitt borte, kan det være et virus som har forårsaket det? Eventuelt hva annet kan grunnen være? Kan jeg få gjort noe med det? 0 Siter
Hamon Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har du prøvd å restartet maskinen= 0 Siter
Gjest kontrollpanel Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det skjedde hos meg også. Jeg måtte inn på kontrollpanelet på min datamaskin, og fjerne Mute som sto der. Da virket lyden igjen. Jeg vet fortsatt ikke hvordan problemet oppstod, men nå virker det fint. 0 Siter
Gjest Hjelp meg noen... Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har du prøvd å restartet maskinen= ja, mange ganger... hjelper ikke! Men takk for forslaget! 0 Siter
Gjest Hjelp meg, noen... Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det skjedde hos meg også. Jeg måtte inn på kontrollpanelet på min datamaskin, og fjerne Mute som sto der. Da virket lyden igjen. Jeg vet fortsatt ikke hvordan problemet oppstod, men nå virker det fint. På "lyder og multimedia"? Fant ingen muteknapp der, men alle innstillinger ser ut som at de er riktige... Snodig! Takk for forslaget iallfall! 0 Siter
nanna Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Skru opp lyden? Eller fjerne mute'n? 0 Siter
leda Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Når lyden min er borte, er det som regel fordi at katten har vært bak maskinen og rotet med kablene ;-) Kanskje burde jeg ha kalt henne for Virus? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Når lyden min er borte, er det som regel fordi at katten har vært bak maskinen og rotet med kablene ;-) Kanskje burde jeg ha kalt henne for Virus? Du har vel mus der så det er forståelig. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 på menylinja di, i høyre hjørne, har du et symbol som ligner en høytaler, eller no sånt... dobbelklikk på den, der finner du innstillingene du er ute etter, visst Mute er merket av der, ja se da har du løst mysteriet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.