Gå til innhold

Såpevann i mobilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så lite lur at jeg hadde mobilen i samme lomme som såpebobleflaska i dag. Selv om lokket var ordentlig på, må den ha vært våt på utsida. Og nå har mobilen min "besvimt". Funker litt, noen av tastene funker nå, andre da, displayet har blitt skjoldete. Har latt den ligge åpen i noen timer, men fremdeles virker den ikke som den skal.

Noen som har noen tips om hvordan jeg kan "redde" mobilen min, hvis det er mulig? Det er en Nokia 3510. Dersom jeg leverer den inn, vil det da evt bli svindyrt å få noen til å se på den? Sånn at jeg like gjerne kan kjøpe ny mobil?

F***, har blitt mer avhengig av den greie enn jeg egentlig vil innrømme...

Skrevet

Ta den fra hverandre så godt det lar seg gjøre og legg den til tørk, gjerne på badegulvet hvis du har varmekabler. Funker den dagen etter er du heldig, hvis ikke er det bare å gå og skaffe en ny... ;)

Skrevet

Det er altså en ting du aldri skal gjøre hvis mobiltelefonen din har blitt fuktig eller våt. Og det er......... å slå den på!

Slår du den på når den er fuktig på en eller annen måte så forårsaker du kortslutninger inne i telefonen.

Du har nok etter all sannsynlighet ødelagt den, men du kan jo prøve å ta den fra hverandre, legge den i steikovnen på varmluft på 45 grader i ett par timer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...